To nie invertory, tylko normalna cena, przy zamówieniu.A tymczasem pojawiły się obniżki na inventory TM3 od 189.990 AWD od 219990.
Szczerze? Przy takich cenach nie widziałbym sensu kupowania używki 3 letniej za więcej niż 80-90k PLN. Nic dziwnego że nie da się sprzedać naszych aut. Ja to nawet nie wystawiam, zostawiam żebym po gwarancji miał w końcu sobie w czymś pogrzebać jak się coś zepsuje. Teraz to dopiero ceny używki polecą, jeżeli można mieć M3 HL za 160k nową...
162990 z dofinansowaniem 27 tyś. to się już robi ostra konkurencja dla Toyotowych Hybryd w segmencie C a w segmencie D to T3HL SR bez konkurencji. Dla szukających w segmencie D dedykowany jest TM RWD LR który w cenie po dofinansowaniu 182990 nie będzie już odstraszał potencjalnych nabywców zasięgiem a będzie porównywalny ze Skodą Superb i PassatemTeraz to dopiero ceny używki polecą, jeżeli można mieć M3 HL za 160k nową...
Octavia to podloga golfa… jednak tm3 to kawal krowy. Rozni je glownie bagaznik i szerokosc, tesla jest 10cm szersza…Jednak TM3 to bardziej Octavia niż Superb. Natomiast te ceny są już naprawdę konkurencyjne nawet bez dopłat. A po dopłatach TM3 nawet w wersji AWD będzie tylko nieznacznie droższa od Skody Octavii w 190-konnej benzynie z 4x4 i porównywalnym wyposażeniu.
Bo superb jest wiekszy i wyzszy, ale to klasa D. W tesli 3 z tylu jest mniej miejsca na nogi bo w podlodze jest bateria.Jeździłem Superbem i Octavia. Octavia ma podobną ilość miejsca w środku z tyłu, ale jest zauważalne węższa. Bagażnik w sumie na korzyść Tesli. Ale Superb jest duuuzo większy w środku - z tyłu siedzisz wygodnie niezależnie od wzrostu osoby z przodu. Bagażnik duży. Tesla jedynie rozstawem osi jest w klasie Superba. Jednocześnie jest odrobinę większa od Octavii.