S3XY - commander, buttons czy knob?

pmlody

Pionier e-mobilności
Pracuję z domu więc nie mam szans...
E tam. Ja przed pracą co drugi dzień 10km strzelam rowerkiem. Lepiej się pracuje.
 

nabrU

Moderator
Przyszła aktualizacja 4.8.6 do commandera. Podobno kontynuacja autopilota nie działała na GEN1.

Zainstalowałem, ale bez szansy na jakieś testy:

1727891347900.png
 

chris89

Posiadacz elektryka
A to odnawianie AP po zmianie pasa działa tak jakby było ustawione na rolce na 1 czy na 2 kliknięcia?

Chodzi o to, że jak damy na 1 klikniecie to włączając kierunkowskaz od razu wylatuje AP i Tesla zaczyna zwalniać. Kiedy damy na dwa kliknięcia to po włączeniu kierunkowskazu wyłącza się AP, ale tempomat zostaje więc spokojnie wyprzedzimy bez użycia nogi. Niestety ponowna aktywacja AP to podwójne kliknięcie rolki co u mnie zwykle kończy się wyłączeniem tempomatu bo klikam za szybko lub za wolno 🤣.

Generalnie chciałbym używać na jedno kliknięcie, ale wyprzedzanie wyłącza AP i to jest po prostu tak bez sensu, że nie wiem co powiedzieć 😨.

BTW. Jest opcja wrzucenia AP na lewą rolkę? Nie wiem kto to wymyślił, co wyprzedzam to prawą rękę muszę odrywać by AP włączyć.

Jest opcja wyłączenia dźwięku wznawiania AP?
 

nabrU

Moderator
Wznowienie AP działa bez żadnego klikania.
Włączasz kierunek, wyłącza się AP, zmieniasz pas i za parę sekund AP wznawia działanie samoczynnie
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ustawienie musi być na 2 kliknięcia żeby dostępny był tempomat. Ja mam jeden przycisk przyklejony pod kierownicą i AP aktywuje nim jednym kliknięciem;)
 

chris89

Posiadacz elektryka
Ustawienie musi być na 2 kliknięcia żeby dostępny był tempomat. Ja mam jeden przycisk przyklejony pod kierownicą i AP aktywuje nim jednym kliknięciem;)
Czyli masz na przycisku ustawione, że klikając raz, a w ustawieniach, że trzeba dwa razy żeby nie wyłączał tempomatu podczas zmiany pasa? 😄

Ceregiele, ale dobrze wymyśliłeś.

Dobra też zamówiłem, na BJORN jest 10% zniżki.
 
Last edited:

Najnowsze dyskusje

Top