MiKo

Posiadacz elektryka
Niektóre stacje dają też możliwość ustawienia prądu ładowania - przykładowo Pulsar Plus daje możliwość regulacji od 6A do 16A

z tego co sprawdzałem, większość stacji dolną granicę ma w okolicach 6A
 
możliwe to, że w Kownie (Litwa) na Sucu nie zdjęło mi za ładowanie (dwukrotnie, dwa różne dni) ani pieniędzy ani kilometrów z referala?
mam na koncie Tesli zuzyte punkty w Lućmierzu, ale później dwa ładowania na Litwie bezpłatnie i też bez punktów. To jakaś znana praktyka?

Możliwe.

Obecnie dla wszystkich darmowe są superchargery na pewno na Węgrzech i w Serbii, bodajże w Bułgarii i Rumunii też. Gdzieś czytałem (nie pamiętam gdzie), że to tymczasowo sobie tak Tesla zdecydowała. Obstawiam, że to promo na kraje na wschodzie gdzie jest mały ruch. Litwa może też wpadła do tego worka.
 

dawson

Fachowiec
Mam pytanko. Trochę głupie ,ale ...
Czy TM3 ( w ogóle EV) trzeba jakoś "dotrzeć" ? Wyjeżdżam z salonu i od razu mogę sprawdzać 0-100km/h i V-max?
Wiem tylko że kamery od autopilota muszą się skalibrować.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Mam pytanko. Trochę głupie ,ale ...
Czy TM3 ( w ogóle EV) trzeba jakoś "dotrzeć" ? Wyjeżdżam z salonu i od razu mogę sprawdzać 0-100km/h i V-max?
Wiem tylko że kamery od autopilota muszą się skalibrować.
nic nie trzeba docierać :) kamery ostatnio też już są skalibrowane lub wystarczy raptem kilka kilometrów. w TM3 profil sobie ustawiasz, fotele, ustawienia samochodu (troche ich jest, autopilot jest domyślnie nieaktywny itp) i jazda
 

slack

Fachowiec
Opony nie mają pełnej przyczepności przez kilkaset km i z hamulcami na początku delikatnie żeby klocki się ułożyły, silnik można pałować od samego początku.
 

Michal

Moderator
Obecnie jest na tyle ciepło, że nie powinno być takiego problemu, ale jak ja odbierałem w grudniu 2020, to letnie opony były chyba odkształcone po transporcie i przez to mocno była kierownica i dudniło trochę w aucie przy >100kmh.
Jeśli coś takiego zaobserwujesz, to nie panikuj tylko sprawdź ponownie po wymianie opon na zimowe.
Ps. Będziesz się musiał przyzwyczaić do mocnej rekuperacji ale to po kilku godzinach jazdy wchodzi w krew tak bardzo, nie nie rozumiesz dlaczego wszystkie auta tak nie działają ;)
 

dawson

Fachowiec
Niestety auto kupię za 6 do 10 m-cy. Muszę nazbierać trochę kasy aby wpłacić na Teslę a jak ją odbiorę sprzedać obecne auto (kupione w kwietniu 2021). TM3 chcę kupić w DE (na matkę) i śmigać w PL.
Tak bardzo nie mogę się doczekać że już chcę wiedzieć jak najwięcej.
- o oponach i hamulcach wiem , ale dzięki.
- rekuperacja ? Uwielbiam, jeździłem modelem 3 1h i czułem się w nim jak ryba w wodzie. Miałem kiedyś (to nie to samo) diesla w manualu i często za cel stawiałem sobie dojechanie do pracy bez dotknięcia hamulca (125km w jedną stronę 🙃 , do A4 , czyli 80% drogi , się udawało)
Dzięki Wszystkim :cool:
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Niestety auto kupię za 6 do 10 m-cy. Muszę nazbierać trochę kasy aby wpłacić na Teslę a jak ją odbiorę sprzedać obecne auto (kupione w kwietniu 2021). TM3 chcę kupić w DE (na matkę) i śmigać w PL.
Tak bardzo nie mogę się doczekać że już chcę wiedzieć jak najwięcej.
- o oponach i hamulcach wiem , ale dzięki.
- rekuperacja ? Uwielbiam, jeździłem modelem 3 1h i czułem się w nim jak ryba w wodzie. Miałem kiedyś (to nie to samo) diesla w manualu i często za cel stawiałem sobie dojechanie do pracy bez dotknięcia hamulca (125km w jedną stronę 🙃 , do A4 , czyli 80% drogi , się udawało)
Dzięki Wszystkim :cool:
E tam, bez dotykania hamulca to pryszcz. Spróbuj dojechać bez dotykania kierownicy i z zawiązanymi oczami 🙂
 

ŁukaszWP

Zadomawiam się
nic nie trzeba docierać :) kamery ostatnio też już są skalibrowane lub wystarczy raptem kilka kilometrów. w TM3 profil sobie ustawiasz, fotele, ustawienia samochodu (troche ich jest, autopilot jest domyślnie nieaktywny itp) i jazda
Odbierałem swój miesiąc temu i kamery kalibrowaly się przez ponad pół drogi z wawy do Łodzi
 
Top