2024.38

kswad12

No to z prądem
u mnie 38.2 - zainstalowana
U mnie tez 38.2 weszło. Faktycznie wyświetla się asystent jazdy w zakrętach czy jakoś tak i lepiej pokonuje te ostrzejsze zakręty, choć nadal daleko do optymalnego toru jazdy. Natomiast phantom breaking… jak był tak jest
 

aadam75

Zadomawiam się
U mnie tez 38.2 weszło. Faktycznie wyświetla się asystent jazdy w zakrętach czy jakoś tak i lepiej pokonuje te ostrzejsze zakręty, choć nadal daleko do optymalnego toru jazdy. Natomiast phantom breaking… jak był tak jest
U mnie po 38.2 asystent zakrętów nawet pomaga. Ronda nadal poza zasięgiem, nawet te przejeżdżane na wprost. Na trasie 420 km bez fantom break.
 

Pedr

Pionier e-mobilności
U mnie też od kilku dni 38.2. Phantom braking już nie pamiętam - pierwszy raz jak mi się to zdarzyło to prawie zawał, a potem już wiedziałem, że ciężarówka na zakręcie to trzeba być gotowym. A od kliku miesięcy ani razu. (no ale w trasy jadę od święta). Światła działają bezbłędnie, a na początku zdarzało się, że mi mrugali. Nawet zaczynam już ufać Tesla Vision przy parkowaniu. Ogólnie przez prawie rok nie zauważyłem aby coś skopali aktualizacjami.
 

Michal

Moderator
Kurcze, wczoraj AP sam przejechał rondo i prawidłowo skręcił. Aż się spociłem ze strachu, ale nie przytarł krawężnika i skręcił w drugi zjazd jak powinien. Aż mnie zatkało. Lata temu tak pewnie jeździł.
Może jednak ELON słucha mego narzekania na AP?

Od jakiegoś czasu ładnie zwalnia przed skrętem jeżeli jest w nawigacji. Może to pójdzie w dobrą stronę? Bo na razie to było wstyd włączać - pierdział, straszył i hamował bez sensu by po chwili się obrazić.
Zwalniać, zwalnia od miesięcy, ale na rondzie nadal panika. Na bardzo dużych nieraz mu się jakoś udaje, ale na takich jednopasmowych nie ma szans.
 

nabrU

Moderator
Rozpoczęli wdrażać 38.6. Poprawki błędów.

Dostałem dzisiaj. Jutro mały wyjazd krajoznawczy więc się sprawdzi... choć z 38.2 nie miałem problemów

Screenshot 2024-11-02 175614.png
 

cooler

Pionier e-mobilności
Zwalniać, zwalnia od miesięcy, ale na rondzie nadal panika. Na bardzo dużych nieraz mu się jakoś udaje, ale na takich jednopasmowych nie ma szans.
Dlatego byłem w takim szoku że AP się to udało że wręcz wbrew sobie pochwaliłem tu na forum że może coś z tego jednak będzie. Bo jeszcze do niedawna ogóle nie używałem AP bo mi ciśnienie podnosiło.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dlatego byłem w takim szoku że AP się to udało że wręcz wbrew sobie pochwaliłem tu na forum że może coś z tego jednak będzie. Bo jeszcze do niedawna ogóle nie używałem AP bo mi ciśnienie podnosiło.
Mi się kiedyś też zdarzyło że ogarnął samochód rondo.
Ale pal sześć ronda , u nas to ryzyko jak cholera ze względu na ich idiotyzmy , np trubinowe wielkości talerza, innych kierowców itd ...
Jak przejedzie moją agrafkę to uznam że jest poprawa.
Codziennie jadę tędy kilka razy i na razie nie daje rady


1000000562.png
 

Pedr

Pionier e-mobilności
przetestowałem wczoraj intensywnie na trasie Poznań-Zielona Góra. Faktycznie, żadne rondo nie w stanie objechać. Ale poza tym całkiem spoko- nawet w pobliżu cmentarzy ładnie omijał wystające na pół jezdni ”zaparkowane” samochody. BTW też dostałem wczoraj update do 38.6
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Ja wczoraj na testowych jazdach X oraz S obie Long Range, na najnowszych wersjach softu. Yoke w X na rondach masakra, ale obawiałem się włączyć AP.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Póki co nigdy bym nie wjechał na rondo gdzie są inne samochody z naszymi mistrzami kierownicy z jakąkolwiek autonomią . Nawet z tą "amerykańską" , prawdziwą. A już w sezonie w Kołobrzegu na 100% .
Nie ma tygodnia abym nie był świadkiem zadymy np prawy pas jest do jazdy w prawo i na wprost.

Lewy na wprost i w lewo .
Oznaczenie pionowe i poziome !
I nie daj Boże aby Tesla chciała z tego lewego pojechać prosto , to w końcu dostanie w prawy bok od janusza, co postanowił będąc lekko z tylu i po prawej pojechać jednak w lewo .
Czy to przewidzi i czy zobaczy, jak samochod obok wygląda jakby jechał dalej prosto ?
Powinna się upewnić , że ktoś wbrew znakom jednak jedzie w lewo , ustąpić. Wyższa szkoła jazdy.
Dlatego olać ronda
 
Last edited:
Top