Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Na filmiku z targów ev w Australii widziałem ev5 na wystawie i chyba 2/3 egzemplarze do testów dla chętnych
A to całego egzemplarza nie mieli? Tylko 2/3?
 

Arrczi

Fachowiec
Jak to słabe?
Dopłacajac 18tys mozna miec "dodatkową" baterię o pojemnosci 23kWh! To najtańsza bateria w historii.
Zależy na co patrzysz. Ja małej baterii w ogóle nie biorę pod uwagę. Nie stać mnie na dwa samochody. Porównuję do obecnego wszystkomającego eSoula XL 64 kWh czyli poprzednika EV3. Wiem, że EV3 jest trochę większa, ale jednak to nie jest segment większej NiroEV. EV3 81,4 Business Line 209.400 PLN. Sporo.
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
Zależy na co patrzysz. Ja małej baterii w ogóle nie biorę pod uwagę. Nie stać mnie na dwa samochody. Porównuję do obecnego wszystkomającego eSoula XL 64 kWh czyli poprzednika EV3. Wiem, że EV3 jest trochę większa, ale jednak to nie jest segment większej NiroEV. EV3 81,4 Business Line 209.400 PLN. Sporo.
Czyli drogi jest samochód a nie bateria. To cena podstawowej wersji jest wysoka, drogie są pozostałe systemy czy komponenty w EV3, ale sama bateria wychodzi taniej niz w innych markach
 

adamusek

Posiadacz elektryka
ładowanie 22kw AC to cos co chciałbym mieć w kolejnym aucie(chyba jest w opcji)
;) bateria też spora ta 81kWh
Moc i wallbox mam już jest ;)
 
Top