Cześć,
W menu serwisowym, podczas dogrzewania baterii przy ładowaniu DC, temperatura przedniego falownika osiąga 115stC, po czym falownik się wyszarza i odczyt temperatury przestaje pokazywać wartość.
Czy u Was też tak się dzieje?
Z jednej strony rozumiem, że ciepło do baterii trzeba dostarczyć, więc źródłem są głównie falowniki (2.5kW i 3.5kW strat na przednim i tylnym) i pompa ciepła w trybie ambient source. Ale wyłączanie się odczytu temperatury jest niepokojące.
Po zakończonym ładowaniu falownik działa poprawnie.
Screen z menu serwisowego jeszcze przy 100stC:

PS: Czekam na dongla OBD2 i wtedy za pomocą scanmytesla odczytam więcej parametrów.
Edit: Uprzedzam, że wiem, że 175st na złączu SiC to nie problem dla tranzystora, a dla samej obudowy. Zdziwiło mnie tylko wyłączanie się odczytu temperatury.
Pozdrawiam,
TG
W menu serwisowym, podczas dogrzewania baterii przy ładowaniu DC, temperatura przedniego falownika osiąga 115stC, po czym falownik się wyszarza i odczyt temperatury przestaje pokazywać wartość.
Czy u Was też tak się dzieje?
Z jednej strony rozumiem, że ciepło do baterii trzeba dostarczyć, więc źródłem są głównie falowniki (2.5kW i 3.5kW strat na przednim i tylnym) i pompa ciepła w trybie ambient source. Ale wyłączanie się odczytu temperatury jest niepokojące.
Po zakończonym ładowaniu falownik działa poprawnie.
Screen z menu serwisowego jeszcze przy 100stC:

PS: Czekam na dongla OBD2 i wtedy za pomocą scanmytesla odczytam więcej parametrów.
Edit: Uprzedzam, że wiem, że 175st na złączu SiC to nie problem dla tranzystora, a dla samej obudowy. Zdziwiło mnie tylko wyłączanie się odczytu temperatury.
Pozdrawiam,
TG
Last edited: