Juniper - czy warto czekać?

ELuk

Pionier e-mobilności
@Namtih skoro są auta, które oferują wszystkie wskazane cechy, to nie rozumiem o co Ci chodzi. Dlaczego koniecznie chcesz tego w Tesli, skoro możesz to mieć w innym dużo lepszym aucie. Po prostu kup to auto i nie przejmuj się taką badziewna firmą jak Tesla.
Ja np kupiłem TM3 w czasach kiedy jeszcze nie było takiej mody, potraktowałem to jako eksperyment z ciekawości, a że nie było to dla mnie jakimś problemem finansowo-mentalnym to nie mam z tym problemu.
Aktualnie podobnie jak @cooler (mimo że nie mam jego negatywnych doświadczeń) nie mam napinki na zmianę tego na inne, a mam świadomość ograniczeń BEV w tym i Tesli.
Swego czasu przymierzałem się nawet do BMW i3, ale auto na motorowerowych kołach z bezsensownym otwieraniem drzwi, z materiałów z recyklingu, mikrym zasięgiem i drogim serwisem nie przekonało mnie do siebie.
 

Namtih

Zadomawiam się
Kolego świetny przykład podales. Przejrzalem recenzje. Auto o stosunku do TMY: droższe, o mniejszym zasiegu, mniejsza moc ładowania, dużo gorszy infotainment (bez porownania), brak własnej sieci ładowania, dużo gorsza wydajnosc

No ale ma: wentylowane fotele (w juniperze pewniak), hud, klamki, kierunkowskazy

No i szacunkowo w Polsce pewnie za 300k. Duży skok w stosunku do Tesli...
Na pewno mówisz o modelu po lifcie? ;))
 

cwireq

Posiadacz elektryka

cwireq

Posiadacz elektryka
@Namtih skoro są auta, które oferują wszystkie wskazane cechy, to nie rozumiem o co Ci chodzi. Dlaczego koniecznie chcesz tego w Tesli, skoro możesz to mieć w innym dużo lepszym aucie. Po prostu kup to auto i nie przejmuj się taką badziewna firmą jak Tesla.
Ja np kupiłem TM3 w czasach kiedy jeszcze nie było takiej mody, potraktowałem to jako eksperyment z ciekawości, a że nie było to dla mnie jakimś problemem finansowo-mentalnym to nie mam z tym problemu.
Aktualnie podobnie jak @cooler (mimo że nie mam jego negatywnych doświadczeń) nie mam napinki na zmianę tego na inne, a mam świadomość ograniczeń BEV w tym i Tesli.
Swego czasu przymierzałem się nawet do BMW i3, ale auto na motorowerowych kołach z bezsensownym otwieraniem drzwi, z materiałów z recyklingu, mikrym zasięgiem i drogim serwisem nie przekonało mnie do siebie.
No ale nikt mi nie wskazał chinczyka który posiada wszystkie te cechy. Wypisałem co sealion 7 ma, a czego nie w stosunku do TMY. Generalnie droższy samochod o 50-80k o mniejszym zasiegu i oprogramowaniu, nie mówiąc o marce.

Na razie piszecie o innowacyjnym chińczyku który nie istnieje
 

Namtih

Zadomawiam się
@Namtih skoro są auta, które oferują wszystkie wskazane cechy, to nie rozumiem o co Ci chodzi. Dlaczego koniecznie chcesz tego w Tesli, skoro możesz to mieć w innym dużo lepszym aucie. Po prostu kup to auto i nie przejmuj się taką badziewna firmą jak Tesla.
Ja np kupiłem TM3 w czasach kiedy jeszcze nie było takiej mody, potraktowałem to jako eksperyment z ciekawości, a że nie było to dla mnie jakimś problemem finansowo-mentalnym to nie mam z tym problemu.
Aktualnie podobnie jak @cooler (mimo że nie mam jego negatywnych doświadczeń) nie mam napinki na zmianę tego na inne, a mam świadomość ograniczeń BEV w tym i Tesli.
Swego czasu przymierzałem się nawet do BMW i3, ale auto na motorowerowych kołach z bezsensownym otwieraniem drzwi, z materiałów z recyklingu, mikrym zasięgiem i drogim serwisem nie przekonało mnie do siebie.
Zawsze zastanawia mnie co ludzie wyczytają między wierszami i nie mogę wyjść z podziwu.. Zrozum dobry człowieku, że wymienienie ewidentnych wad i braków nie musi świadczyć o tym czy mam teslę, czy chcę kupić teslę, czy też dlaczego nie kupię bo są inne marki co to mają - to tylko stwierdzenie faktów i rzeczy które przewijają się wśród np użytkowników.
Możesz pisać co chcesz i na wszystko się godzić ale prawda jest taka, że usunięcie wajchy kierunkowskazów to nie jest zmiana na lepsze i tyle.. reszta to religia i usprawiedliwianie producenta. ( to samo twierdzę o wolancie - na szczęście ten "fiuczer" jest za dopłatą) i by nie być posądzony o skrzywienie na tle jednego producenta dodam, że np kamery zamiast lusterek to też ślepa uliczka..
No i najważniejsza kwestia - no niestety nie wszystkie modele są oferowane w Europie a niektóre mają zbyt poważne wady wieku dziecięcego a ja nie lubię robić za manekina płacąc ćwierć bańki za furę..
Sumując: proszę mnie nie utożsamiać z żadną marką ani jako zwolennika czy też zagorzałego przeciwnika i zapewniam, że potrafię być krytyczny nawet do rzeczy które sam posiadam mimo, że wielu ludzi wcześniej wyrzeknie się własnej matki, niż przyzna że coś jest "hmm" i wtopiło i teraz z tym się męczy..
 

blazej

Pionier e-mobilności
Słuchaj, ludzie się różnią. Ja to bym dopłacił, żeby wajch za kierownicą nie było. Z kolei wymieniłbym lekko 10 innych wad, których już nie toleruję w TM3 HL i dlatego kupiłem SEXY Knob, który większość z nich rozwiązuje. Odmienne zdanie nie oznacza przynależności do kościoła Tesli, a już na pewno nie zawsze.

Ale serio, zawińcie się proszę do innego tematu, nie wiem „Fajna ta Tesla i dlaczego (nie)”, był też temat o funkcjach Tesli. Robicie tutaj już niezły śmietnik tą dyskusją.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Zawsze zastanawia mnie co ludzie wyczytają między wierszami i nie mogę wyjść z podziwu.. Zrozum dobry człowieku, że wymienienie ewidentnych wad i braków nie musi świadczyć o tym czy mam teslę, czy chcę kupić teslę, czy też dlaczego nie kupię bo są inne marki co to mają - to tylko stwierdzenie faktów i rzeczy które przewijają się wśród np użytkowników.
Możesz pisać co chcesz i na wszystko się godzić ale prawda jest taka, że usunięcie wajchy kierunkowskazów to nie jest zmiana na lepsze i tyle.. reszta to religia i usprawiedliwianie producenta. ( to samo twierdzę o wolancie - na szczęście ten "fiuczer" jest za dopłatą) i by nie być posądzony o skrzywienie na tle jednego producenta dodam, że np kamery zamiast lusterek to też ślepa uliczka..
No i najważniejsza kwestia - no niestety nie wszystkie modele są oferowane w Europie a niektóre mają zbyt poważne wady wieku dziecięcego a ja nie lubię robić za manekina płacąc ćwierć bańki za furę..
Sumując: proszę mnie nie utożsamiać z żadną marką ani jako zwolennika czy też zagorzałego przeciwnika i zapewniam, że potrafię być krytyczny nawet do rzeczy które sam posiadam mimo, że wielu ludzi wcześniej wyrzeknie się własnej matki, niż przyzna że coś jest "hmm" i wtopiło i teraz z tym się męczy..
Strasznie (niepotrzebnie) napinasz w temacie. Generalnie nie zgadzam się ze stwierdzeniem że chińczyki wyprzedzają technologicznie tesle i chętnie zapoznam się z innymi opiniami. Dopuszczam sytuację że mogę czegoś nie wiedzieć lub nie znac jakiegoś modelu chinczyka.

Co do braku manetek - mi się to rozwiązanie nie podoba jak i Tobie. Mogą usunąć jak będę mieli dobrze działające automatyczne kierunkowskazy ,m- a tego nie ma. Ale też nie jeździłem tm3h więc głupio mi się wypowiadać bo może by mi to rozwiązanie aż tak nie przeszkadzało

Ogólnie to wątek o Juniperze. Zaczynam podejrzewać że zmian będzie tyle co tm3hl czyli niewiele. Mimo to tesla (w mojej opinii) wciąż jest przed Chinami.

Odnośnie Chin, to poniższy filmik zmienił moja opinie na ich temat. Polecam się zapoznać. Tlumaczy on dlaczego Chińczycy dobrze kopiują ale nie będą (raczej) dobrymi innowatorami:

 

Namtih

Zadomawiam się
Dane wziąłem z stad:

A czy ja podałem tylko auto BYD? Kończę dyskusję bo nie potrafisz wnioskować z modeli , które Ci podałem ( 3 były jakbyś nie zauważył ) a przy lifcie chodziło mi o zeeka.
Nie mam też w zwyczaju korzystać z wróżek więc tym bardziej wchodzić w dyskusję z osobą która twierdzi ile będzie kosztować "na pewno" jakieś auto - opierając swą pewność na miejscu gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę..
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Słuchaj, ludzie się różnią. Ja to bym dopłacił, żeby wajch za kierownicą nie było. Z kolei wymieniłbym lekko 10 innych wad, których już nie toleruję w TM3 HL i dlatego kupiłem SEXY Knob, który większość z nich rozwiązuje. Odmienne zdanie nie oznacza przynależności do kościoła Tesli, a już na pewno nie zawsze.

Ale serio, zawińcie się proszę do innego tematu, nie wiem „Fajna ta Tesla i dlaczego (nie)”, był też temat o funkcjach Tesli. Robicie tutaj już niezły śmietnik tą dyskusją.
Premiera Junipera już niedługo. Wydaje mi się że to co miało zostać powiedziane to już zostało. Zobaczymy kto zgadł nowości w lifcie a kto nie.

Lecz forum jest od dyskusji. Martwiąc się zasmiecaniem forum zaraz nikt na nim nie będzie pisał

No i najważniejsze: jakie wady usunal KNOB w Twojej tesli. Bo cholera może się skusze?
 

cwireq

Posiadacz elektryka
A czy ja podałem tylko auto BYD? Kończę dyskusję bo nie potrafisz wnioskować z modeli , które Ci podałem ( 3 były jakbyś nie zauważył ) a przy lifcie chodziło mi o zeeka.
Nie mam też w zwyczaju korzystać z wróżek więc tym bardziej wchodzić w dyskusję z osobą która twierdzi ile będzie kosztować "na pewno" jakieś auto - opierając swą pewność na miejscu gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę..
Odnosnie zeeqa- równie dobrze możemy rozmawiać jaki zajebisty jest Juniper i ile będzie kosztować, ale tego nie wiemy. Zarzucasz domysły tak jak i ja odnośnie ceny...
 
Top