Degradacja baterii Tesla Model 3 Long Range 2021r

slaveq

Pionier e-mobilności
Wiecie jak się ta nasza dyskusja skończy? Będziemy tak dyskutować o tym ile to auto straci w dekadę a na końcu sprzedamy - jedni wcześniej drudzy później (ja planuję dociągnąć do 7-8 lat) i pewnie degradacja będzie na poziomie 8%. I nikomu z nas się nie uda udowodnić czy w końcu Panasonic degraduje szybciej czy LG :).
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Wiecie jak się ta nasza dyskusja skończy? Będziemy tak dyskutować o tym ile to auto straci w dekadę a na końcu sprzedamy - jedni wcześniej drudzy później (ja planuję dociągnąć do 7-8 lat) i pewnie degradacja będzie na poziomie 8%. I nikomu z nas się nie uda udowodnić czy w końcu Panasonic degraduje szybciej czy LG :).
Panasonic degraduje szybciej, bo to już było wiadomo w 2021 roku, ale faktem jest też to, że nie ma to żadnego znaczenia.
 

ciastek

Pionier e-mobilności

Bartosz

Pionier e-mobilności

eimi

Pionier e-mobilności
Patrzenie na degradacje z różnych aplikacji typu tessie, teslamate itd. o różnych porach roku nie ma większego sensu - wykres ma prawo być pofalowany. Sam LG podaje że bateria ma 100% wartości nominalnej tylko przy +25C. Przy 0C już jest to 80%.
1733995796141.png

 
Top