Czemu ludzie sprzedają mx-30 ?

Ronin78

Posiadacz elektryka
tak pierwszy ale jeszcze decyzji ostatecznej nie ma. rozpatruje również toyote c-hr hybryde.
Jeździłem C-HR i szczerze to nawet prosty Leaf jest pod względem przyjemności jazdy kilka lvl wyżej.
Z kolei L40 ma 2x większe zasięgi niż MX-30, mi średnia z ostatnich 1,5 roku i 30kkm utrzymuje 12,7kWh/100km po zimie zamykając dwa lata będę w okolicy 13kWh/100km.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Teraz PV to jedynie w lecie coś wniesie in plus, jak wykorzystasz ją kiedy ona daje prąd, zasady odsprzedaży net-biling są złodziejskie. Na pewno jak zakończę 15 letni okres meteringu przeskoczę na własny magazyn bez udziału tych złodziei.
 

macinowa

Posiadacz elektryka
Teraz PV to jedynie w lecie coś wniesie in plus, jak wykorzystasz ją kiedy ona daje prąd, zasady odsprzedaży net-biling są złodziejskie. Na pewno jak zakończę 15 letni okres meteringu przeskoczę na własny magazyn bez udziału tych złodziei.
Mówisz "na pewno" jakbyś wiedział co będzie za 10lat. Impressive, ja mam problem z jutrem.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
napisz coś więcej dlaczego nie mazdę ? Jakiego elektryka sensownego kupię w cenie 70 tys zł. ?

L40 albo mniejsze ZOE

Ja wiem, że Mazda kusi może sylwetką, czy wypasem - jakkolwiek ma prawie 2x mniejszy zasięg od aut które możesz kupić i to jest bieda kilometrowa niestety. Sprawa kolejna chcesz kupić używane auto EV więc popatrz jak rozwinięty jest rynek serwisowy dla takiej Mazdy, a jak dla Leaf'a. Ja szczerze to głównie tym się sugerowałem (kupując auto nowe), bo wiem, że auto zostanie w domu na długo i wiem już teraz, że jak przyjdzie kiedyś grzebnąć w baterii to taniej jak w Leafie to nie ma. To będzie taniej jak podratowanie współczesnego diesla z grupy VAG (którego też stety/niestety mam).
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
napisz coś więcej dlaczego nie mazdę ?
Bo to tragedia nie elektryk.
Nie dość, ze katastrofalnie mały zasięg, to jeszcze bardzo wolno się ładuje, zwłaszcza zimą (9 kW na DC to norma).
Do tego mało mocy i słabe przyspieszenie - raczej celowo toto zdławili, żeby za dobrze nie jeździła.
No a wykonanie drzwi i wsiadanie do tyłu to dodatkowy zonk (i3 ma tak samo).
Jakiego elektryka sensownego kupię w cenie 70 tys zł. ?
Wczoraj było ogłoszenie o BMW i3.
Miesiąc temu sprzedałem Soula za niewiele więcej.
Bił na głowę ten wynalazek Mazdy pod każdym względem (bateria 64 kWh).
 
Top