Juniper - czy warto czekać?

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Ciekawe czy utrzymają te promo leasingi na nową wersję, to jest największą zachęta teraz. Ja tam znajomym polecam kupować, duża kumulacja korzyści.
nie jestem pewien czy leasingi utrzymają w tej formie ale jestem na granicy pewności, że utrzymają cenę i być może promocyjne finansowanie. w Polsce na chwilę obecną muszą sprzedaż pobudzać bo ich chińczycy hybrydami na boczne sanki odstawią ;)
 

blazej

Pionier e-mobilności
Zrobione w software. Jak zrobią to samo w pre-lift to argument za zmianą odpadnie, bo inne wady... zostaną
Mhm, sam software, bo nic więcej nie zmienili, np. dodatkowego mocowania drzwi.
Coś w tym jest. Następny facelift i będzie dziadkowoz jak skoda fabia.
Po co komu przyspieszenie? Po co komu wysokie Vmax? Po co komu responsywność i dobre wyniki w teście łosia...Po co komu zasięg? Przecież powyżej 2h wszystkie dziadki zasypiają za kółkiem... Po co komu dobre światła? W nocy się śpi! Po co komu dobre grzanie i klima - okno otworzyć lub się ciepło ubrać.
Nie dziwię się że dla takiego @blazej to wszystko nie przeszkadza. On już jest mentalnym dziadkiem.
Dobrze Supermanie. Możesz wozić i do 70-taki rodzinę śpiąca nocami, skoro wszyscy razem macie nieograniczone zaufanie do twojej koncentracji. Możesz też mi wmawiać, że ten Vmax się przydaje codziennie, jednocześnie pisząc, że generalnie jeździsz przepisowo. Wszystko możesz. Tylko ile można w każdym temacie jaki się napatoczy wałkować dokładnie to samo.

Jak Lepper wchodzący na mównicę sejmowa - jasne było, że zacznie lub skończy Leszkiem Balcerowiczem.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

DiTus

Zadomawiam się
nie jestem pewien czy leasingi utrzymają w tej formie ale jestem na granicy pewności, że utrzymają cenę i być może promocyjne finansowanie. w Polsce na chwilę obecną muszą sprzedaż pobudzać bo ich chińczycy hybrydami na boczne sanki odstawią ;)
Naprawdę myślisz, że Polska jest dla nich istotnym rynkiem?
W Supercharger'y by inwestowali (przynajmniej po jednym w województwie, na głównych trasach), bo to jeden z głównych argumentów za zakupem Tesli oprocz wydajności...
Reszta stawki naprawdę depcze Tesli po piętach (ceną, "normalnością", czy nie byciem Elon'a samochodem)

Sam stoję przed zakupem i pewnie kupię Ygreka... ale w podobnej cenie mozna znaleźć "normalną" i4, a ona juz wygrywa (u mnie) z 3 dostępem do bagażnika i prowadzeniem (tak, wolę Ygreka od nowej 3 jezeli chodzi o prowadzenie - jeździłem jedenym po drugim).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Coś w tym jest. Następny facelift i będzie dziadkowoz jak skoda fabia.
Po co komu przyspieszenie? Po co komu wysokie Vmax? Po co komu responsywność i dobre wyniki w teście łosia...Po co komu zasięg? Przecież powyżej 2h wszystkie dziadki zasypiają za kółkiem... Po co komu dobre światła? W nocy się śpi! Po co komu dobre grzanie i klima - okno otworzyć lub się ciepło ubrać.
Nie dziwię się że dla takiego @blazej to wszystko nie przeszkadza. On już jest mentalnym dziadkiem.
Zobacz , zaczeli od Radstera co jakiś był i co ma być super , a nie ma .... itd .
Jedno co fajne i zostaje to w miarę możliwości dawanie wszystkim po równo i starym i młodym posiadaczom .
Ale patrząc na potencjanych klientow , to mowa jest głównie o zasięgu i pojemnosci bagażnika.
To co dla mnie np jest kompletnie nieistotne , bo nie tego szukam w tzw. fajnym samochodzie .
Czasy ciekawskich i szukajacych nowego i innego auta się pomału kończą .
Ludzie chcą czterech praktyczny kół. No i tanio.
Za jakiś czas zniknie dzial rozrywkowy i bedzie jak łączność premium za kasę. Też to już nie kręci.
Panta rhei
Ps Dygresja off : pamietam jak synowi mowilem zrob prawko też na motocykl , za jedny zamachem .Nie nie , bo to trwa dłużej, tak rwał się byleby jeździć . Teraz żałuje. I tak ma wielu , chce jeździć i kupuje oczami . To po to są te paski ledowe.
PS
Ze wzgledow technologicznych i logistycznych duzych baterii dlugo nie będzie a jesli juz to drogo i samochodach specjalnych jak np terenówki lub dotawczaki. Tak mi sie wydaje .
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
W Supercharger'y by inwestowali (przynajmniej po jednym w województwie, na głównych trasach), bo to jeden z głównych argumentów za zakupem Tesli oprocz wydajności...
tak to jest jeden z ważniejszych punktów ekosystemu Tesli, jednakże najważniejszym z najważniejszych jest jednak sprzedaż 3 i Y. bez tego SUC jest tylko kwiatkiem na kożuchu.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
tak to jest jeden z ważniejszych punktów ekosystemu Tesli, jednakże najważniejszym z najważniejszych jest jednak sprzedaż 3 i Y. bez tego SUC jest tylko kwiatkiem na kożuchu.
Czy się będą auta Tesla sprzedawały to mało mnie obchodzi, nie mój biznes, nie mój zysk.
Ale co do infrastruktury ładowania to tak, kibicuję SuCh, tyle że uważam że oczekiwania i pretensje tylko do tej firmy są śmieszne, wpisują się w modny hejt na Teslę.
Dlaczego nie narzekacie i nie oskarżacie za zaniechania BMW, MB, Audi/VW, Kia itp.
Jakby Tesla nie zaczęła organizować tej infrastruktury to nikt by tego nie dotykał.
Nie uważam jednak, że EMusk jest zbawcą świata i jest zobowiązany do spełniania naszych marzeń. 👍
 

p0li

Pionier e-mobilności
Czy się będą auta Tesla sprzedawały to mało mnie obchodzi, nie mój biznes, nie mój zysk.
...
Nie uważam jednak, że EMusk jest zbawcą świata i jest zobowiązany do spełniania naszych marzeń. 👍

Admin!!! mamy wlam na konto!! ktos sie za ELuka podszywa - zaczal gadac jak ja :eek:
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Czy się będą auta Tesla sprzedawały to mało mnie obchodzi, nie mój biznes, nie mój zysk.
osobiście kibicuję tesli, niech się sprzedają w jak największej ilości, niech się upowszechniają i niech powszednieją. to jest w naszym interesie. oby tylko nie dopadła ich księgowość np. Stellantisa
Admin!!! mamy wlam na konto!! ktos sie za ELuka podszywa
no też nie dowierzam w to co pisze. to jakiś sabotaż ;)
 
Top