Juniper - czy warto czekać?

zibizz1

Pionier e-mobilności
Biorąc pod uwagę rozwój FSD w tym roku(drugie z kolei zwiększenie ilości parametrów) oraz plotki w internecie ze AI5 ma deadline na koniec q1 2025(pewnie znaczna od S/X) to jesli nie kupcie teraz to potem będziecie czekać na AI5 ktore w 3/Y moze pojawić sie na koniec 2025 albo w 2026
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Czyli mam podpisywać ten lizing czy nie ? Kurde tyle pytań a tak malo odpowiedzi :)). Mam już nadany VIN!
 

cooler

Pionier e-mobilności
Czyli mam podpisywać ten lizing czy nie ? Kurde tyle pytań a tak malo odpowiedzi :)). Mam już nadany VIN!
Bierz, to może być ostatni wypust Y który porządnie jeździ (choć trzęsie). Jak zrobią zawiechę jak HL to będą musieli ograniczyć do 160km/h i już sobie nie zrobisz testu do 200 na lotnisku. Mam jeden samochód ograniczony do 190 i parę razy jednak żałowałem że nie chce iść więcej, choć miał zapas mocy.
Normalne manetki bez kombinacji też piechotą nie chodzą.

Ostatnio pogadałem z serwisantem na luzie to mi pokazał jakimi tanimi sztuczkami zrobili wrażenie że HL jest lepiej wykończony niż pre-HL, np zamykanie drzwi z opuszczoną szybą. Kto wie ten się właśnie śmieje.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Jak zrobią zawiechę jak HL to będą musieli ograniczyć do 160km/h i już sobie nie zrobisz testu do 200 na lotnisku. Mam jeden samochód ograniczony do 190 i parę razy jednak żałowałem że nie chce iść więcej, choć miał zapas mocy.
Cholera, że też o tym nie pomyślałem przed zakupem. Tak istotny zakres zastosowania samochodu - strzeliłem sobie w stopę. W ogóle, że Tesla nie zrozumiała, że większość użytkowników oczekiwała sportowo prowadzącego się 4.72 mb sedana, a nie komfortowej limuzyny. A te drzwi... no może i zamykają się przyjemniej, ale przecież to tani chwyt marketingowy i JAKBYŚ WIEDZIAŁ jak to działa, to już by się przyjemniej nie zamykały :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

cooler

Pionier e-mobilności
Cholera, że też o tym nie pomyślałem przed zakupem. Tak istotny zakres zastosowania samochodu - strzeliłem sobie w stopę. W ogóle, że Tesla nie zrozumiała, że większość użytkowników oczekiwała sportowo prowadzącego się 4.72 mb sedana, a nie komfortowej limuzyny. A te drzwi... no może i zamykają się przyjemniej, ale przecież to tani chwyt marketingowy i JAKBYŚ WIEDZIAŁ jak to działa, to już by się przyjemniej nie zamykały :ROFLMAO::ROFLMAO:
Zrobione w software. Jak zrobią to samo w pre-lift to argument za zmianą odpadnie, bo inne wady... zostaną
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Na poczatkiu dali parametry super samochodu do sedana rodzinnego aby zaintrygować i zaskoczyć .Teraz to już mało kogo kręci i nie jest wielkim argumentem.
A ilości idiotow posiadajacych te auta wzrasta i statystyka u normalnych też ma swoje prawa .
Przy tym mniej awarii , bo mniej wygłupów i popisów.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Na poczatkiu dali parametry super samochodu do sedana rodzinnego aby zaintrygować i zaskoczyć .Teraz to już mało kogo kręci i nie jest wielkim argumentem.
A ilości idiotow posiadajacych te auta wzrasta i statystyka u normalnych też ma swoje prawa .
Przy tym mniej awarii , bo mniej wygłupów i popisów.
Coś w tym jest. Następny facelift i będzie dziadkowoz jak skoda fabia.
Po co komu przyspieszenie? Po co komu wysokie Vmax? Po co komu responsywność i dobre wyniki w teście łosia...Po co komu zasięg? Przecież powyżej 2h wszystkie dziadki zasypiają za kółkiem... Po co komu dobre światła? W nocy się śpi! Po co komu dobre grzanie i klima - okno otworzyć lub się ciepło ubrać.
Nie dziwię się że dla takiego @blazej to wszystko nie przeszkadza. On już jest mentalnym dziadkiem.
 
Top