Juniper - czy warto czekać?

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Więc to, że w Tesli jest nieidealnie mnie nie zaskakuje.
tak to prawda ale czy tak musi być zawsze? to jest stare automotive, niestety a my na forum to wszyscy widzimy. jak to zmienić? portfelem. jeżeli na zwykłym androidzie za kilka stów to może działać idealnie to dlaczego nie ma działać w tesli też za kilka stów? ;)
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Co do rozpoznawania mowy, ostatnio przypomniał mi się repertuar "Elektrycznych Gitar" i chciałem młodemu puścić, mówię "zagraj człowiek z liściem na głowie", i co się stało, odpaliło nawiew na głowę. I shit you not... :ROFLMAO:
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Co do rozpoznawania mowy, ostatnio przypomniał mi się repertuar "Elektrycznych Gitar" i chciałem młodemu puścić, mówię "zagraj człowiek z liściem na głowie", i co się stało, odpaliło nawiew na głowę. I shit you not... :ROFLMAO:
w takim razie działa to lepiej niż się spodziewałem. Tesla nawet chce sama "grać" na wciśnij jakiś flecik pod wylot i może być miał co chciałeś.
W żadnym moim aucie nie działało to nawet przyzwoicie, tak samo jak automatyczne wycieraczki więc ani jedno ani drugie w Tesli nie jest dla mnie krokiem wstecz. Najlepiej to działa asystent Google jak mam zapięty Android Auto ale wówczas nie da się głosowo sterować urządzeniami samochodu, przynajmniej w fordowskim Sync3.
W e208 działają paskudnie wycieraczki. Natomiast Audi radzi sobie wyśmienicie z czujnikami.
 

nabrU

Moderator
A tymczasem za wielka wodą, w kraju mlekiem i …hmm czerwonym mięsem i ołowiem płynącym :)
Od półtora miesiąca już tak mają Amerykańce
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Ja zdecydowałem się czekać. Za wiele może się zmienić na +. Leon nie na darmo robi takie promocje.
Jeżeli dadzą baterie 95kWh to opłacało się czekać.

Dla perforowanych foteli, poliftowego wyglądu i dodatkowego wyświetlacza z tyłu- dyskusyjne.

Najgorzej jak wejdzie ze zmianami tylko jak TM3 HL i jeszcze cena przeskoczy 225k, wtedy Ci którzy zamawiaja teraz są wygrani.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
poza zmianami z HL mamy pewne jeszcze paski z tyłu i przodu... a to pewnie one są tym game changerem :)
Baterii większej przecież nikt nie potrzebuje... ja straciłem nadzieje na przyzwoitą wielkość okraszoną uczciwą wydajnością napędu.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Jaki jest sens dawać większą baterię na premierę Junipera jak jest kolejka chętnych którzy tylko czekają na zakup? Pierwszy kurz opadnie i najwcześniej po kilku miesiącach można wprowadzać większe baterie do 3HL i Y Juniper.

A po drugie z dokumentów homologacyjnych już by były przecieki bo 3 i Y mają te same baterie, tak jak wprowadzają do 3HL od 2025 nową LFP 62,5kWh więc można podejrzewać że Juniper ten słabszy będzie miał już tą nową baterię 62,5kWh.
 
Top