To jak to jest z tym zużyciem? Statystyki tesli.

Michal

Moderator
U mnie wszystko wydaje się poprawnie.
Na przykładowym ładowaniu z 6 grudnia:
Licznik w domu pokazuje podczas ładowania ~17,7 kWh (policzone jako zużycie na najmniej obciążonej fazie X3)
Screenshot_20241211-203200.png
a WC3 dla tej sesji (oznaczona jako 5 grudnia), pokazuje 17,4 kWh:
Screenshot_20241211-203634.png
 
Last edited:

kaktus

Posiadacz elektryka
Szybki check - po 30 min ładowania auto raportuje +5kWh, licznik 6kWh zatem zanosi się na niewyjaśnioną zagadkę...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Szybki check - po 30 min ładowania auto raportuje +5kWh, licznik 6kWh zatem zanosi się na niewyjaśnioną zagadkę...
Ten licznik pokazuje aktualny pobor pradu. Ile masz ?
 

zlp

Pionier e-mobilności
Szybki check - po 30 min ładowania auto raportuje +5kWh, licznik 6kWh
To nie jest 115%, a 20. Trzeba poobserwować dłużej, 30 minut to za mało, aby wyciągać jakiekolwiek wnioski.
Straty ładowania to jedno, auto jest co jakiś czas wybudzane, co też ciągnie dodatkową energię. Nigdy nie jest tak, że auto nie pobiera energii. Może jakieś opcje są włączone, po prostu trzeba poobserwować dużo dłużej.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Szybki check - po 30 min ładowania auto raportuje +5kWh, licznik 6kWh zatem zanosi się na niewyjaśnioną zagadkę...
Między licznikiem a baterią nie powinno być więcej niż 10% ale zawsze będzie różnica, akurat te +5kWh na ekranie to mała rozdzielczość więc nie ustalisz dokładnie. No i jak wyżej liczniki często mają jakiś niezerowy przebieg i podczas wymiany/montażu dostajesz protokół i jest to na nim wyszczególnione.
Poniżej moje pomiary w kWh na 100 przejechanych km
1733950434618.png
 
Top