dawiss

Zadomawiam się
O ile dobrze czytam, to znikł durny wymóg przebiegu 30 000 km w 2 lata. Dla mnie to bardzo dobrze. Bardziej eko i wygodnie jest wsiąść w Pendolino niż na siłę targać teslę Kraków-Warszawa. Sprawdzałem, że sam zjazd na SUC w Radomiu to wyjęta godzina (połowa czasu jazdy pociągu na tej trasie).
Przecież jeszcze nie ma oficjalnych warunków.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Najciekawsze info:
- Zmienił się limit przebiegu - można teraz wziąc dotację na demo które ma mniej niż 6 tys. km przebiegu
Yyy... "Umożliwi to zakwalifikowanie do programu pojazdów np. demonstracyjnych, które nie były zarejestrowane przez dilerów". Skoro nie były zarejestrowane to w jaki sposób mają przebieg? :)

W początkach "mojego elektryka" można było dostać dofinansowanie do aut zarejesrowanych przez dilerów właśnie, może to mieli na myśli?
 

eimi

Pionier e-mobilności
Brak tez bardzo waznej informacji, co z autami kupionymi miedzy koncem pierwszej wersji programu a poczatkiem durgiej.
Będzie dotacja, było już w projekcie że auta z 3Q i 4Q 2024 są objęte programem.
Zagadką zostaje limit ceny, podobno z brutto 225k ma się zrobić netto, jak będzie zobaczymy na dniach.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Najciekawsze info:
- Zmienił się limit przebiegu - można teraz wziąc dotację na demo które ma mniej niż 6 tys. km przebiegu
- Dodatkowo 11,25 tys. zł jeśli dochód nie przekracza 135 tys. zł
- Względniona karta dużej rodziny
- W leasingu dofinansowanie 30 tys. zł
- Brak informacji czy 225 tys. zł to cena brutto czy netto (według wcześniejszych artykułów to netto)
To są informacje przekazane PAP, wszyscy inni to powielają jak leci. Do tego przekazali że kwota maksymalna będzie wynosić 225k, ale już nie powiedzieli czy brutto czy neto. Na stronie nfosigw nadal nie ma oficjalnej informacji, choć miałem nadzieję że do końca tygodnia ogłoszą dokument skoro w kuluarach już jest wszystko wiadomo.

A o 225k netto była informacja tylko na globenergia, mam nadzieję że się potwierdzi
 

JM&JM

Posiadacz elektryka
Wszystko będzie wiadomo jak finalnie ogłoszą - teraz to spekulacje jak te dotyczące Junipera

A swoją drogą to w jakim kraju żyjemy, pracujemy i kogo wybieramy, że istotny czynnik finansowy jakim są dopłaty do BEV są tylko hasłami życzeniowymi głoszonymi przez rządzących... a i tak w komentarzach pod informacjami ogłoszonymi przez PAP już wylewa się fala hejtu na elektryki i dopłaty z podatków... dają bogatym do ich luksusowych fur, które nie są eko, nie nadają się do jazdy a na dodatek płoną i wybuchają :eek:

miały być dopłaty do używanych - teraz już nie chyba że auto demonstracyjne dealera do 6kkm
miały być dla przedsiębiorców - teraz tylko dla jdg i osób fizycznych
miały być dla aut dostawczych do 3,5t - teraz już nie

No i weź tu coś planuj? Jak tak dalej pójdzie to okaże się że z programu 2.0 nie będą mogli też skorzystać ci co zakupili w Q3 i Q4;)
 

polaris

Zadomawiam się
Wszystko będzie wiadomo jak finalnie ogłoszą - teraz to spekulacje jak te dotyczące Junipera

A swoją drogą to w jakim kraju żyjemy, pracujemy i kogo wybieramy, że istotny czynnik finansowy jakim są dopłaty do BEV są tylko hasłami życzeniowymi głoszonymi przez rządzących... a i tak w komentarzach pod informacjami ogłoszonymi przez PAP już wylewa się fala hejtu na elektryki i dopłaty z podatków... dają bogatym do ich luksusowych fur, które nie są eko, nie nadają się do jazdy a na dodatek płoną i wybuchają :eek:

miały być dopłaty do używanych - teraz już nie chyba że auto demonstracyjne dealera do 6kkm
miały być dla przedsiębiorców - teraz tylko dla jdg i osób fizycznych
miały być dla aut dostawczych do 3,5t - teraz już nie

No i weź tu coś planuj? Jak tak dalej pójdzie to okaże się że z programu 2.0 nie będą mogli też skorzystać ci co zakupili w Q3 i Q4;)

Szczególnie dziwna / dyskusyjna jest kwestia tego że wyleciał cały biznes spoza JDG...
 
Top