Tesla Y Prowadzenie

eimi

Pionier e-mobilności
Może ten typ tak ma? Po prostu czytam że ludzie czasem mówią o prowadzeniu jak gokart. Thomas z Autogefuel też chwalił stabilność nawet przy wyższej prędkości 160+
Możliwe że niektóre egzemplarze tak mają. Przejedz się innym koniecznie.

Czy jak przy 140 puścisz całkiem kierownicę (oczywiście z asekuracja) to auto jedzie w pasie, czy zaczyna zjeżdżać?
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Ja mam ustawienie "lekki opór" i nic nie myszkuje, od kiedy... ustawiono geometrię w K-cach przy okazji wymiany klocków i wahaczy na nowe.
 

inter

Pionier e-mobilności
Ja mam ustawienie "lekki opór" i nic nie myszkuje, od kiedy... ustawiono geometrię w K-cach przy okazji wymiany klocków i wahaczy na nowe.
Samochód nie myszkuje, jedzie prosto ale bezwiednie przez mały opór, żona lekko kręciła kierownicą.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
To żona ma do ustawienia geometrię rąk - jeśli tak :)
Dla mnie "lekki" jest i tak zbyt mocny w porównaniu do wielu innych posiadanych pojazdów, choćby Leafa.
 

inter

Pionier e-mobilności
To żona ma do ustawienia geometrię rąk - jeśli tak :)
Dla mnie "lekki" jest i tak zbyt mocny w porównaniu do wielu innych posiadanych pojazdów, choćby Leafa.
U mnie lekki był mocno za lekki, w stosunku do innych samochodów. Tesla i tak zaleca ten tryb, do jazdy po mieście i parkowania.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
IMHO powinien jeszcze być tryb "bardzo lekki" i/lub "zmienny".
...nie mówiąc o idiotycznym stylu włączania/wyłączania świateł mijania, ale to już inna historia.
 

inter

Pionier e-mobilności
IMHO powinien jeszcze być tryb "bardzo lekki" i/lub "zmienny".
...nie mówiąc o idiotycznym stylu włączania/wyłączania świateł mijania, ale to już inna historia.
A jaki problem, ustawiasz na AUTO - adaptacyjne i spokój. A jak chcesz włączyć mijania to klikasz w ikonę.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
No właśnie kolega nie ma wiedzy, a się wypowiada - więc uściślę:
Jak włączę mijania ręcznie, to i owszem, one się włączą. Ale po pierwsze:
Nie wyłączą się jak wysiądę z auta - co już jest głupie.
Jednocześnie - po drugie:
Po ręcznym załączeniu i przestawieniu na P (np. czekam przed przejazdem kolejowym) one nie zgasną, ale jak włączę z powrotem D to... zgasną! Durne to jest.

Już nie wspominając, że powinna być opcja do wyboru, aby mijania się automatycznie włączały po kilku machnięciach wycieraczek czyli jak pada deszcz w ciągu dnia.
 

inter

Pionier e-mobilności
No właśnie kolega nie ma wiedzy, a się wypowiada - więc uściślę:
Jak włączę mijania ręcznie, to i owszem, one się włączą. Ale po pierwsze:
Nie wyłączą się jak wysiądę z auta - co już jest głupie.
Jednocześnie - po drugie:
Po ręcznym załączeniu i przestawieniu na P (np. czekam przed przejazdem kolejowym) one nie zgasną, ale jak włączę z powrotem D to... zgasną! Durne to jest.

Już nie wspominając, że powinna być opcja do wyboru, aby mijania się automatycznie włączały po kilku machnięciach wycieraczek czyli jak pada deszcz w ciągu dnia.
Kolega ma wiedzę i dlatego używam AUTO i nie mam problemów. Dokładnie nie wyłaczaja sie jak ręcznie sie włączy. A tryb AUTO usuwa masę z tym problemów.
Powiązanie świateł z wycieraczkami jest e S3XY, ale nie używam.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Czyli jeździ kolega często w deszczu bez oświetlenia.
Brawo.
Niekoniecznie dobrym pomysłem jest takie publiczne chwalenie się, że nie widać kolegi w jasny dzień w ulewnym deszczu, szczególnie za miastem i z tyłu.
 
Top