Ńa razie nieoficjalnie, bo test fragmentaryczny, ale popatrzcie Panowie na to. Zużycie energii Peugeota E-5008 przy 90 km/h to 16,3 kWh/100 km. Temperatura: 1 stopień, wiatr z tyłu, warunki średnie (wilgotna jezdnia, czasem deszcz, czasem śnieg).
To już drugi samochód na platformie STLA Medium, który licznikowo zużywa "za mało". Trzeba by to porównać ze spadkiem pojemności baterii:

Ale jeśli to się potwierdzi, mamy 448 kilometrów zasięgu przy obecnych zimowych warunkach i 90 km/h. W praktycznie identycznych warunkach Kia EV9 z baterią 99,8 kWh obiecuje około 388 kilometrów (więcej tutaj: TEST: Kia EV9 i zasięg realny).
Kia EV9 może mieć 6 lub 7 miejsc, ten Peugeot ma 7 miejsc (więcej tutaj: CENY: Peugeot E-5008 73 kWh od 247 850 złotych). No, no, no!
To już drugi samochód na platformie STLA Medium, który licznikowo zużywa "za mało". Trzeba by to porównać ze spadkiem pojemności baterii:

Ale jeśli to się potwierdzi, mamy 448 kilometrów zasięgu przy obecnych zimowych warunkach i 90 km/h. W praktycznie identycznych warunkach Kia EV9 z baterią 99,8 kWh obiecuje około 388 kilometrów (więcej tutaj: TEST: Kia EV9 i zasięg realny).
Kia EV9 może mieć 6 lub 7 miejsc, ten Peugeot ma 7 miejsc (więcej tutaj: CENY: Peugeot E-5008 73 kWh od 247 850 złotych). No, no, no!
Last edited: