Awaria - kamery i inne

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Też myślę o podobnym myku, rzeczywiście jest jakaś pewność w tym że jak nie ma wskazanej konfiguracji w inventory to przypiszą auto z nowego "miotu"? :p Można się tym sugerować?
Q4 chyba też padają, ktoś gdzieś pisał, także nie jest powiedziane że początek 2025 to będą już te poprawione. pytanie jaka jest „bezwładność” łańcucha produkcji, patrząc po poczynaniach tesli podejrzewam, że będą montować wadliwe komputery byle tylko wypchnąć samochód, a martwić będą się potem.
 

xbeyond

Zadomawiam się
Q4 chyba też padają, ktoś gdzieś pisał, także nie jest powiedziane że początek 2025 to będą już te poprawione. pytanie jaka jest „bezwładność” łańcucha produkcji, patrząc po poczynaniach tesli podejrzewam, że będą montować wadliwe komputery byle tylko wypchnąć samochód, a martwić będą się potem.
Mój Q3 na razie ok
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ja np. ciągle nie mam aktualizacji .44 tylko na.37 siedzę. Z tego co tu czytalem na forum to w podobnej sytuacji są inne Y z 4Q 2024, tak jakby wstrzymali nam aktualizacje
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Ja np. ciągle nie mam aktualizacji .44 tylko na.37 siedzę. Z tego co tu czytalem na forum to w podobnej sytuacji są inne Y z 4Q 2024, tak jakby wstrzymali nam aktualizacje
Ja mam produkcję dokładnie 16.08 i też nie mam świątecznej tylko 44.3.1.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie będzie. W Tesli wciąż nie wiedzą co się dzieje z tymi komputerami.
Nieprawda. Rozmawiałem z serwisantem i wiadomo dokładnie którą ścieżkę trzeba poprawić bo jest skopana. Problem z tym że procedury przewidują tylko wymianę kompa a nie naprawę (może i slusznie, teraz jedna ścieżka a kiedyś może wyjść druga), tyle że Tesla nie produkuje części na zapas, tylko na montaż. Każda część zabrana z produkcji = jeden samochód mniej wyprodukowany.
Tu jest problem.
 
Top