to ja skorzystam, kod daje 9eur rabatu, dziękuję.Ja taki kod dostałem ale go nie potrzebuję nie wiem czy działa
CEP24
Ktoś się chce dołączyć do zamówienia? Można zyskać 19eur na wysyłce.
to ja skorzystam, kod daje 9eur rabatu, dziękuję.Ja taki kod dostałem ale go nie potrzebuję nie wiem czy działa
CEP24
BJORN daje więcej rabatu. Wysyłka praktycznie za darmoto ja skorzystam, kod daje 9eur rabatu, dziękuję.
Ktoś się chce dołączyć do zamówienia? Można zyskać 19eur na wysyłce.
a gdzie to sprawdzić? szukam ale nic nie znajdujęBJORN daje więcej rabatu. Wysyłka praktycznie za darmo
"BJORN" to właśnie kod rabatowya gdzie to sprawdzić? szukam ale nic nie znajduję
aaa 😂 dzięki, wysokość rabatu pokrywa koszty wysyłki."BJORN" to właśnie kod rabatowy.
Dziękuję za informacjęBJORN daje więcej rabatu. Wysyłka praktycznie za darmo
Mam commander i w sumie nic specjalnego, słabo działa to wyłączenie ESP, to samo osiągniesz odłączając czujnik ABS. A czemu działa to słabo? Głównie dlatego że brak jest regenu przez to samochodu nie idzie kontrolować w zakręcie. Do tego Tesla nie pozwala na dohamowywanie lewa nogą - krzyczy o wciśniętych dwóch pedałach jednocześnie więc wyczucie balansu jest trudne. Gdyby był choć minimalny regen, nawet mniejszy niż da się uzyskać redukcja biegu w aucie spalinowych to było by zupełnie co innego a tak to nadaje się co najwyżej do zakręcenia bączka pod marketem...Na śniegu też jest ok. Mimo masy auto prowadzi się dobrze, systemy dają radę. Ruszanie na śniegu pod stromą górę to nie problem, tryp off road na śniegu mega pomaga przy manewrach i ruszaniu.
Brakuje mi tylko opcji całkowitego wyłączenia ESP. Czy ktoś wie jak to zrobić?
Co ma hamowanie regeneracyjne do stabilności w zakrętach ?Mam commander i w sumie nic specjalnego, słabo działa to wyłączenie ESP, to samo osiągniesz odłączając czujnik ABS. A czemu działa to słabo? Głównie dlatego że brak jest regenu przez to samochodu nie idzie kontrolować w zakręcie. Do tego Tesla nie pozwala na dohamowywanie lewa nogą - krzyczy o wciśniętych dwóch pedałach jednocześnie więc wyczucie balansu jest trudne. Gdyby był choć minimalny regen, nawet mniejszy niż da się uzyskać redukcja biegu w aucie spalinowych to było by zupełnie co innego a tak to nadaje się co najwyżej do zakręcenia bączka pod marketem...
można dociążyć przódCo ma hamowanie regeneracyjne do stabilności w zakrętach ?
ale też odciążyć tył, co może być zgubnemożna dociążyć przód