Tesla Y Prowadzenie

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Ja taki kod dostałem ale go nie potrzebuję nie wiem czy działa

CEP24
to ja skorzystam, kod daje 9eur rabatu, dziękuję.
Ktoś się chce dołączyć do zamówienia? Można zyskać 19eur na wysyłce.
 

itguy

Posiadacz elektryka
Na śniegu też jest ok. Mimo masy auto prowadzi się dobrze, systemy dają radę. Ruszanie na śniegu pod stromą górę to nie problem, tryp off road na śniegu mega pomaga przy manewrach i ruszaniu.

Brakuje mi tylko opcji całkowitego wyłączenia ESP. Czy ktoś wie jak to zrobić?
Mam commander i w sumie nic specjalnego, słabo działa to wyłączenie ESP, to samo osiągniesz odłączając czujnik ABS. A czemu działa to słabo? Głównie dlatego że brak jest regenu przez to samochodu nie idzie kontrolować w zakręcie. Do tego Tesla nie pozwala na dohamowywanie lewa nogą - krzyczy o wciśniętych dwóch pedałach jednocześnie więc wyczucie balansu jest trudne. Gdyby był choć minimalny regen, nawet mniejszy niż da się uzyskać redukcja biegu w aucie spalinowych to było by zupełnie co innego a tak to nadaje się co najwyżej do zakręcenia bączka pod marketem...
 

Gilim

Zadomawiam się
Mam commander i w sumie nic specjalnego, słabo działa to wyłączenie ESP, to samo osiągniesz odłączając czujnik ABS. A czemu działa to słabo? Głównie dlatego że brak jest regenu przez to samochodu nie idzie kontrolować w zakręcie. Do tego Tesla nie pozwala na dohamowywanie lewa nogą - krzyczy o wciśniętych dwóch pedałach jednocześnie więc wyczucie balansu jest trudne. Gdyby był choć minimalny regen, nawet mniejszy niż da się uzyskać redukcja biegu w aucie spalinowych to było by zupełnie co innego a tak to nadaje się co najwyżej do zakręcenia bączka pod marketem...
Co ma hamowanie regeneracyjne do stabilności w zakrętach ?
 
Top