Juniper - czy warto czekać?

Wasp

Posiadacz elektryka
Może Y dostanie chociaż baterię 80kwh... To już by trochę pomogło :)

Ja kiedyś jechałem leafem z Krakowa do Poznania [tam go kupilismu]. To było wyzwanie. Latem już na drugim ładowaniu prędkość mocno spadła. W sumie chyba 4 ladowania i przy ostatnim już miałem dość 😀

Z tesla to bajka. Nie ma co się bać tego krótkiego ładowania. Przed zakupem też sprawdzałem trasy. Wracając po odbiorze z Warszawy do Poznania zjechaliśmy na krótkie ladowanie na sc pod Łodzią. Serio to nie jest problem.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Oczywiście. Wstawiam jeszcze wyniki dla predkosci 120kmh dla innych podobnych pojazdów BEV
A gdzie ID.7? Chyba gra w tej samej lidze?
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

eimi

Pionier e-mobilności
A gdzie ID.7? Chyba gra w tej samej lidze?
Nie ma, bo jeszcze by się okazało że przebija tesle :ROFLMAO: tak samo brakuje Renault Scenic 87kWh, a to porównywalne gabarytowo auto i zasięg w pewnych warunkach nawet większy.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Nie ma, bo jeszcze by się okazało że przebija tesle :ROFLMAO: tak samo brakuje Renault Scenic 87kWh, a to porównywalne gabarytowo auto i zasięg w pewnych warunkach nawet większy.
A to są również crossovery? Poważnie pytam.
 

eimi

Pionier e-mobilności
A to są również crossovery? Poważnie pytam.
No Scenica SUVem bym nie nazwał. Niech nie zmyli jego długość - w środku na tylnej kanapie jest miejsca full, podobnie jak w Y. Środkowe siedzenie między dwoma fotelikami nawet wygodniejsze. Bagażnik głęboki, ale krótszy. Super auto, mieliśmy na kilka dni, żona będzie miała jako służbowe to będę mógł dokładniej porównać do Y.
1736161067740.png
 

KrzysztofFly

Moderator
Nie ma, bo jeszcze by się okazało że przebija tesle :ROFLMAO: tak samo brakuje Renault Scenic 87kWh, a to porównywalne gabarytowo auto i zasięg w pewnych warunkach nawet większy.
Faktycznie porównywalne gabarytowo ;).
Zrzut ekranu 2025-01-06 115739.png
 

eimi

Pionier e-mobilności
Faktycznie porównywalne gabarytowo ;).
Tu wrzucałem porównanie i zdjęcia ze środka - zobacz na ilość miejsca z tyłu.

Porównanie robiłem jeszcze przed zmianą auta. Zastanawiałem się między Y a Scenicem. Wziąłem Y, ale Scenic w pewnych aspektach jest lepszy. Dla mnie największa wada to przód napęd i moc. Żonie udało się namówić pracodawcę na to auto, więc będziemy porównywać. W ten sposób też całkowicie pozbędziemy się ICE i jazda na dalsze wakacje to też będzie ciekawe doświadczenie, na ten moment nie wiem które będzie lepsze. Obawiam się że Scenic w długiej trasie dla rodziny 2+2 może lepiej wypaść.
 
Last edited:

cwireq

Posiadacz elektryka
Tu wrzucałem porównanie i zdjęcia ze środka - zobacz na ilość miejsca z tyłu.

Porównanie robiłem jeszcze przed zmianą auta. Zastanawiałem się między Y a Scenicem. Wziąłem Y, ale Scenic w pewnych aspektach jest lepszy. Dla mnie największa wada to przód napęd i moc. Żonie udało się namówić pracodawcę na to auto, więc będziemy porównywać.
Szczerze to nawet nie widziałem tego auta na drodze, tak jak i ID7. Id7 to sedan/limuzyna więc bardziej do 3 i S można porównywać. Scenic to faktycznie segment C-SUV więc jest analogią do Y. Może jeszcze nie mial okazji testować tego auta osoba która robiła zestawienie.

Nota bene Y Juniper Opal pewnie będzie miała lepszy zasieg ale obstawiam że raczej w okolicach 30km. Ale jak by weszła bateria 95kWh to by było elegancko. Do tego standard range LFP 75kWh. (Wiem że poszła homologacja na baterie 62.5kWh dla Y i nie ma na to szans, ale dajcie pomarzyć)
 
Top