Q6 quattro, praktycznie wszystkie pakiety i opcje, brakuje tylko dachu - nie chciałem, koła 20"
To mój pierwszy EV, wcześniej w trakcie wakacji pożyczony na 4 dni 2008e, wcześniej bezyna, a w domu jeszcze plugin
1. Pierwsza jazda Q6, demo od wieczora do rana, zrobiona trasa 230 km, rozładowana bateria z 95 do 10, ale jazda na autostradzie b. szybka - i problemy z testowym ładowaniem na greenway (nie udane, a Pani z teslą po mnie bez problemu). - auto było przed aktualizacją. Serwis namierzył problem i potwierdził, że po aktualizacji nie ma już problemu z ładowaniem
2. Kupiłem auto, od razu dostałem zaktualizowane. Moje pierwsze przemyślenia w 2 dni, szybka trasa KRK-KTW-KRK
- mega fajne w środku
- maga fajnie przyspiesza
- fajnie, ze można zaparkować w środku miasta na miejscu EV a nie szukać miejsca 20 minut, podładowanie przez 30 minut o pare procent na ładowarce z taurona to "skutek uboczny"
Ocena: pozytywna, ale BMW ICE to jednak wyższa jakość w środku niż audi, niemniej cieszę się ze zmiany
3. Pierwszy tydzień - codziennie trasa trasa dom - szkoła - praca - dom, z niewielkimi zakupami
- fajnie się jeździ, codziennie po pracy bawie sie pokładowym androidem i konfiguruje go po 30 -40 minut
- podpinam tronity, aby zbierało mi ładowania z domu do rozliczenia
- no i dupa 2,5 dnia nie działa audi connect, nic się z tel nie zrobi. I mega zaskoczenie, że to takie badziewie na którym nie można polegać. W poprzednim BMW nigdy nie miałem problemu (7 lat), żona w Mercedesie miała przez 2 lata 1 raz problem przez godzinę. I zamiast komfortowo sobie z domu zmienić godzinę na którą auto ma być ciepłe, albo kliknąć 5 minut przed wyjściem ustawiam i planuje zawsze godzinę przy przyjeździe. Istotna niedogodność
- tronity oczywiście nie zebrało jednego ładowania, ręcznie musiałem dodać z ww. powodu
- nie da się podpiąć jedynie cyfrowego kluczyka. (Update: 3.03.2025)Po serwisie 06XL kluczyk cyfrowy, który wcześniej został podpięty działa też bezprzewodowo czyli - auto można odblokować bez wyciągania telefonu/FOB i nie trzeba umieszczać telefonu w podstawce.
Wszystko inne mi działa. Support audi digital to generalnie porażka. Na 3/4 pytań odsyła do tego drugiego serwisu, a drugi do pierwszego, na koniec odesłali do dealera, który jak wiadomo nic nie może w tym temacie. Dobrze że nie mam innych problemów, bo historie w internecie są przerażające.
4. Pierwsza trasa KRK-okolice wrocławia - KRK
- no znowu ten dupny audi connect, czytam instrukcje, ustaw timer na godzine odjazdu aby było 100%. I okazuje się, że z apki się tego nie da. No więc kombinuje, obniżam ładowanie na 50% z apki, ale jak mi raz wyskoczył problem z połączeniem, to już mam uraz, nie klikam, bo zaraz nie będzie w ogóle naładowane. Na rano jest ok 99%
- przed pierwszym planowym ładowaniem mam 40% baterii, ok 140km zasiegu i nagle wyskakuje zasieg 46 km (dalej 40% baterii), a do ładowarki 30km. Tętno aż skoczyło mi na 70bpm- sprawdziłem na garminie
. Chyba włączyło sie podgrzewanie baterii. Po 5 minutach wróciło na ~130 km, Nie wiem co to było. Stawiam na podgrzewanie i komputer który nie wiedział czemu wzrosło zużycie.
- pierwsze ładowanie DC ionity - plug&charge działa, fajnie, szybko. Dłużej kawe robili w KFC niż ładowanie trwało. Oczywiście awaria audi connect, tronity nie zarejestrowało ładowania
- audi etron planer fajnie planuje i łapie wszystkie ładowarki, na miejscu ładuje się jadąc obiad pod biedronką, zrobiło się 91% mimo, ze spieszyliśmy się z obiadem
- po drodze powrotnej szybkie ładowanie na greenway - wszystkie wywołane z audi charge
- trasa ~31kwh/100, miejscami b. szybka jazda, a czasami korki. Trochę dużo, ale tego się spodziewałem
Na takie trasy to auto jest super. Ale obawiam się trasy np do Gdańska w zimie.
To mój pierwszy EV, wcześniej w trakcie wakacji pożyczony na 4 dni 2008e, wcześniej bezyna, a w domu jeszcze plugin
1. Pierwsza jazda Q6, demo od wieczora do rana, zrobiona trasa 230 km, rozładowana bateria z 95 do 10, ale jazda na autostradzie b. szybka - i problemy z testowym ładowaniem na greenway (nie udane, a Pani z teslą po mnie bez problemu). - auto było przed aktualizacją. Serwis namierzył problem i potwierdził, że po aktualizacji nie ma już problemu z ładowaniem
2. Kupiłem auto, od razu dostałem zaktualizowane. Moje pierwsze przemyślenia w 2 dni, szybka trasa KRK-KTW-KRK
- mega fajne w środku
- maga fajnie przyspiesza
- fajnie, ze można zaparkować w środku miasta na miejscu EV a nie szukać miejsca 20 minut, podładowanie przez 30 minut o pare procent na ładowarce z taurona to "skutek uboczny"
Ocena: pozytywna, ale BMW ICE to jednak wyższa jakość w środku niż audi, niemniej cieszę się ze zmiany
3. Pierwszy tydzień - codziennie trasa trasa dom - szkoła - praca - dom, z niewielkimi zakupami
- fajnie się jeździ, codziennie po pracy bawie sie pokładowym androidem i konfiguruje go po 30 -40 minut
- podpinam tronity, aby zbierało mi ładowania z domu do rozliczenia
- no i dupa 2,5 dnia nie działa audi connect, nic się z tel nie zrobi. I mega zaskoczenie, że to takie badziewie na którym nie można polegać. W poprzednim BMW nigdy nie miałem problemu (7 lat), żona w Mercedesie miała przez 2 lata 1 raz problem przez godzinę. I zamiast komfortowo sobie z domu zmienić godzinę na którą auto ma być ciepłe, albo kliknąć 5 minut przed wyjściem ustawiam i planuje zawsze godzinę przy przyjeździe. Istotna niedogodność
- tronity oczywiście nie zebrało jednego ładowania, ręcznie musiałem dodać z ww. powodu
Wszystko inne mi działa. Support audi digital to generalnie porażka. Na 3/4 pytań odsyła do tego drugiego serwisu, a drugi do pierwszego, na koniec odesłali do dealera, który jak wiadomo nic nie może w tym temacie. Dobrze że nie mam innych problemów, bo historie w internecie są przerażające.
4. Pierwsza trasa KRK-okolice wrocławia - KRK
- no znowu ten dupny audi connect, czytam instrukcje, ustaw timer na godzine odjazdu aby było 100%. I okazuje się, że z apki się tego nie da. No więc kombinuje, obniżam ładowanie na 50% z apki, ale jak mi raz wyskoczył problem z połączeniem, to już mam uraz, nie klikam, bo zaraz nie będzie w ogóle naładowane. Na rano jest ok 99%
- przed pierwszym planowym ładowaniem mam 40% baterii, ok 140km zasiegu i nagle wyskakuje zasieg 46 km (dalej 40% baterii), a do ładowarki 30km. Tętno aż skoczyło mi na 70bpm- sprawdziłem na garminie
- pierwsze ładowanie DC ionity - plug&charge działa, fajnie, szybko. Dłużej kawe robili w KFC niż ładowanie trwało. Oczywiście awaria audi connect, tronity nie zarejestrowało ładowania
- audi etron planer fajnie planuje i łapie wszystkie ładowarki, na miejscu ładuje się jadąc obiad pod biedronką, zrobiło się 91% mimo, ze spieszyliśmy się z obiadem
- po drodze powrotnej szybkie ładowanie na greenway - wszystkie wywołane z audi charge
- trasa ~31kwh/100, miejscami b. szybka jazda, a czasami korki. Trochę dużo, ale tego się spodziewałem
Na takie trasy to auto jest super. Ale obawiam się trasy np do Gdańska w zimie.
Last edited: