Awaria - kamery i inne

Rorschach

Zadomawiam się
Cześć,

Ostatnio na Elektrowozie pojawił się artykuł dotyczący moich problemów z Teslą. Jestem ciekawy, jak wygląda sytuacja u osób, które nadal czekają na wymianę komputera. Czy również brakuje Wam informacji o dacie wymiany? Czy Wasze auta generują dodatkowe problemy?


Wczoraj otrzymałem informację z serwisu Tesli, że na nową partię komputerów trzeba będzie czekać 2-3 miesiące. W moim wypadku będzie to łącznie 6 miesięcy oczekiwania.
 

Michal

Moderator
Cześć,

Ostatnio na Elektrowozie pojawił się artykuł dotyczący moich problemów z Teslą. Jestem ciekawy, jak wygląda sytuacja u osób, które nadal czekają na wymianę komputera. Czy również brakuje Wam informacji o dacie wymiany? Czy Wasze auta generują dodatkowe problemy?


Wczoraj otrzymałem informację z serwisu Tesli, że na nową partię komputerów trzeba będzie czekać 2-3 miesiące. W moim wypadku będzie to łącznie 6 miesięcy oczekiwania.
Było - dołączyłem do wspólnego wątku
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
TM3 z czerwca 2024, nalatane dużo, aktualizacje beta, żadnych problemów.


Jak duża jest skala problemu w PL? Dużo jest ludzi z problemami?
 

krwcu

Zadomawiam się
Jak u was sytuacja z komputerem? Moja TM3P została zgłoszona do wymiany komputera dokładnie 29 listopada. Komputer miał być w połowie grudnia. Teraz czekam na wizytę przełożoną na 20 stycznia, ale odpowiadają mi tylko, że na razie nie wiedzą nic kiedy będzie komputer. Dodatkowo po wizycie serwisowej zaczął mi działać wentylator 24/7. Przez święta byłem poza wall chargerem więc dramat. Dla przykładu jak 3 stycznia zaparkowałem samochód z 90% to nie ruszając auta dzisiaj do pracy wyjeżdżałem z 40%. Nie mówiąc już o braku kamer dzięki temu już obtarłem jedną felgę w zimówkach. Czekam na porządną rekompensatę za tą awarię.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak u was sytuacja z komputerem? Moja TM3P została zgłoszona do wymiany komputera dokładnie 29 listopada. Komputer miał być w połowie grudnia. Teraz czekam na wizytę przełożoną na 20 stycznia, ale odpowiadają mi tylko, że na razie nie wiedzą nic kiedy będzie komputer. Dodatkowo po wizycie serwisowej zaczął mi działać wentylator 24/7. Przez święta byłem poza wall chargerem więc dramat. Dla przykładu jak 3 stycznia zaparkowałem samochód z 90% to nie ruszając auta dzisiaj do pracy wyjeżdżałem z 40%. Nie mówiąc już o braku kamer dzięki temu już obtarłem jedną felgę w zimówkach. Czekam na porządną rekompensatę za tą awarię.
Z wentylatorem to robiles restart z rolek ?
Zglos na serwis ten wentylator.
 

inter

Pionier e-mobilności
Wkleiłem w innej części forum, ale powtórzę tutaj.
Tesla potwierdziła teraz, że problem polega na "wewnętrznym zwarciu".
Drenaż fantomowy wynosi do 5 kWh dziennie, ponieważ komputery wydają się być zablokowane w "pętli automatycznej aktualizacji"
Niektórym klientom mówi się, że Tesla nie będzie miała dla nich nowych komputerów do lutego.
Problem też występuje w USA i Chinach.
Wystepuje od września ponieważ zmienili komputer z HW4 na HW4.1 i nie jest związane z wilgocią.

 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wkleiłem w innej części forum, ale powtórzę tutaj.
Tesla potwierdziła teraz, że problem polega na "wewnętrznym zwarciu".
Drenaż fantomowy wynosi do 5 kWh dziennie, ponieważ komputery wydają się być zablokowane w "pętli automatycznej aktualizacji"
Niektórym klientom mówi się, że Tesla nie będzie miała dla nich nowych komputerów do lutego.
Problem też występuje w USA i Chinach.
Wystepuje od września ponieważ zmienili komputer z HW4 na HW4.1 i nie jest związane z wilgocią.

Czyli dluzszy postoj to odpinanie bezpiecznika od baterii HV i 12v… jezu ostatni raz tak musialem robic w 125p jak sie zwieral rozeusznik..
wracamy do korzeni …
 

inter

Pionier e-mobilności
Czyli dluzszy postoj to odpinanie bezpiecznika od baterii HV i 12v… jezu ostatni raz tak musialem robic w 125p jak sie zwieral rozeusznik..
wracamy do korzeni …
Jest jeszcze plotka, że we wrześniu zmienili akumulator z 16,6V na 14,4V. I spada napięcie.
 
Top