a320neo
Zadomawiam się
Dzięki, dobrze wiedzieć.Gdyby stał gdzieś na parkingu poza znanym WiFI, dostałbyś tylko info, że aktualizacja jest osiągalna i możliwa do ściągnięcia i zainstalowania w momencie gdy będziesz w zasięgu WiFi
Dzięki, dobrze wiedzieć.Gdyby stał gdzieś na parkingu poza znanym WiFI, dostałbyś tylko info, że aktualizacja jest osiągalna i możliwa do ściągnięcia i zainstalowania w momencie gdy będziesz w zasięgu WiFi
Nie zawsze jest to prawda. Z https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/pl_pl/GUID-A5A60CB3-7659-4B08-B2FD-AFD12C2D6EE1.html :(…) samochód ma dostęp do WiFi tam gdzie stoi bo inaczej by update nie zrobił.
Sporadycznie firma Tesla wysyła również aktualizacje oprogramowania za pośrednictwem łączności komórkowej.
Było - dołączyłem do wspólnego wątkuCześć,
Ostatnio na Elektrowozie pojawił się artykuł dotyczący moich problemów z Teslą. Jestem ciekawy, jak wygląda sytuacja u osób, które nadal czekają na wymianę komputera. Czy również brakuje Wam informacji o dacie wymiany? Czy Wasze auta generują dodatkowe problemy?
Wczoraj otrzymałem informację z serwisu Tesli, że na nową partię komputerów trzeba będzie czekać 2-3 miesiące. W moim wypadku będzie to łącznie 6 miesięcy oczekiwania.
Z wentylatorem to robiles restart z rolek ?Jak u was sytuacja z komputerem? Moja TM3P została zgłoszona do wymiany komputera dokładnie 29 listopada. Komputer miał być w połowie grudnia. Teraz czekam na wizytę przełożoną na 20 stycznia, ale odpowiadają mi tylko, że na razie nie wiedzą nic kiedy będzie komputer. Dodatkowo po wizycie serwisowej zaczął mi działać wentylator 24/7. Przez święta byłem poza wall chargerem więc dramat. Dla przykładu jak 3 stycznia zaparkowałem samochód z 90% to nie ruszając auta dzisiaj do pracy wyjeżdżałem z 40%. Nie mówiąc już o braku kamer dzięki temu już obtarłem jedną felgę w zimówkach. Czekam na porządną rekompensatę za tą awarię.
Czyli dluzszy postoj to odpinanie bezpiecznika od baterii HV i 12v… jezu ostatni raz tak musialem robic w 125p jak sie zwieral rozeusznik..Wkleiłem w innej części forum, ale powtórzę tutaj.
Tesla potwierdziła teraz, że problem polega na "wewnętrznym zwarciu".
Drenaż fantomowy wynosi do 5 kWh dziennie, ponieważ komputery wydają się być zablokowane w "pętli automatycznej aktualizacji"
Niektórym klientom mówi się, że Tesla nie będzie miała dla nich nowych komputerów do lutego.
Problem też występuje w USA i Chinach.
Wystepuje od września ponieważ zmienili komputer z HW4 na HW4.1 i nie jest związane z wilgocią.
![]()
Tesla's Full Self-Driving computer failure is leaving customers in bad situations
Tesla’s Full Self-Driving computer failure leaves customers in bad situations without many important features and depletes battery packs faster for...electrek.co
Jest jeszcze plotka, że we wrześniu zmienili akumulator z 16,6V na 14,4V. I spada napięcie.Czyli dluzszy postoj to odpinanie bezpiecznika od baterii HV i 12v… jezu ostatni raz tak musialem robic w 125p jak sie zwieral rozeusznik..
wracamy do korzeni …