eimi
Pionier e-mobilności
Racja. Więc lepiej sprawdzać jaki kształt zachowuje dana opona przy danym ciśnieniu, bo różnie może być.przy takim naciągu opona wygina się do środka jeszcze bardziej i żeby to zniwelować trzeba więcej napompować.
To daje dużo lepsze trzymanie na suchym i chyba tylko dlatego takie dają, bo nie wiem po co jeszcze.
Na bocznej ściance opony masz napisane jaki jest sidewall. Niestety ze zdjęć z netu nie mogę odczytać - za niska rozdzielczość. Ale podejrzewam że jak to zimówka - cienka i mięciutka ścianka boczna, przez co są bardziej komfortowe i Twoje 2.8 bar to może być moje 2.5 bar, a moje 2.9 bar to Twoje 3.2kurcze nie wiem, trzeba by poczytać, w tych oponach skusiło mnie to że są dedykowane do EV i mają nieco niższy indeks dB w porównaniu do innych.
Będę wdzięcznynie sprawdzałem, mogę to na wiosnę zrobić