Sprzedam Tesla Model 3 RWD luty 2022 95k netto

wojtrek

Zadomawiam się
Cześć
Sprzedam moją teslę 3. jest to RWD z baterią LFP, 1 kwartał 22, odebrana w lutym 22 z salonu PL Warszawa, biała, koła aero, czarne wnetrze, światła matrycowe - wszystko tak jak w podstawowej wersji
jest to wersja juz z AMD Ryzen, ma pompe ciepła, ma czujniki parkowania (mozna włączyć Tesla Vision), ma grzane wszystkie 5 foteli i kierownicę
auto ma w tej chwili 92 tys km.
gwarancja jest nadal na układ napędowy, 8 lat lub 160tys km.
bateria wg mnie w idealnym stanie, przy ładowaniu od prawie zera do 100% pokazuje, ze wchodzi 57kWh. zasięg pokazuje 411-415km, zaleznie od dnia.
auto sprzedaję na pełną FV. moja cena to 95000zł netto (116850 brutto).
auto absolutnie bezwypadkowe, nic nie było dotykane. Stan super, w zasadzie zero rys, na karoserii, felgi praktycznie idealne (jedna ma rysę zauwazalną)
serwis mobilny na gwarancji wymienił klapkę ładowania 10tys km temu mniej wiecej
autem głownie jeżdże po miescie + wypady na wakacje rodziną - auto było we Włoszech na nartach, ale też w Portugalii (niby standard range, a da się bez problemu)
srednie zuzycie energii od nowosci to 147Wh na km. auto 75% ładowane z 3faz w domu, reszta to trasy i SC.
powód sprzedaży to przesiadką na nowszą i tyle - to najlepsze auto jakie mialem, a mialem sporo, nic innego nie chcę.
auto wykupuję właśnie z leasingu po 3 latach.
z tego co widzę, nie da się kupić takiej tesli taniej. nie chcę sprzedawać, chce sprzedać - mam już cos na oku, stąd cena wg mnie atrakcyjna, może nawet do lekkiej negocjacji.

co do zdjęć, każdy wie jak wygląda biały model 3 na kołach aero, ale żeby nie było, wrzucam fotę z portugalii.
jeśli jesteś zainteresowany, proszę najlepiej whatsapp chyba +48603678785
pozdrawiam
Wojtek

edit: dodałem to, o co pytają mnie w wiadomościach - pochodzenie salon PL, ma grzaną kierownicę, ma matrycowe światła - i podkreślam jeszcze raz - ABSOLUTNIE BEZWYPADKOWA, bez zadnych napraw
 

Attachments

  • 20230717_180009.jpg
    20230717_180009.jpg
    3,9 MB · Liczba wyświetleń: 1 848
Last edited:

eimi

Pionier e-mobilności
Przepraszam za offtop, ale trzepnales prawie 100kkm podstawowa Tesla RWD. Kolejna będzie też RWD czy już AWD?
 

wojtrek

Zadomawiam się
przez te prawie 100kkm nie mialem sytuacji, gdzie pomyslalem, ze fajnie by było mieć AWD - ten aspekt jest dla mnie niewazny. jezdze 99% w trybie "eko" wiec AWD to troche wożenie zbędnych kg i generowanie wiekszego zuzycia. LR RWD to dla mnie optimum, ale mało ich na rynku.
 

wip777

Nowy na Forum
przez te prawie 100kkm nie mialem sytuacji, gdzie pomyslalem, ze fajnie by było mieć AWD - ten aspekt jest dla mnie niewazny. jezdze 99% w trybie "eko" wiec AWD to troche wożenie zbędnych kg i generowanie wiekszego zuzycia. LR RWD to dla mnie optimum, ale mało ich na rynku.
Otóż to, AWD ma szybszą degradację (zwłaszcza P) i 5-10% większe zużycie, a do tego baterie LFP mają lekko 2 krotnie większą żywotność, kosztują połowę tej z LR i mają lepszą krzywą ładowania. W efekcie czasy przejazdu są niemal identyczne, a koszty niższe w RWD. U mnie też 95% czasu w chill, a mocy jest więcej niż wystarczająco. No i ostatnia rzecz - kontrola trakcji działa tak sprawnie, że przy dobrych oponach trzeba naprawdę celowo sprowokować samochód żeby tyłem chociaż lekko zarzucił.
 

wojtrek

Zadomawiam się
to juz moje piąte auto na prąd, mam zabawki z ICE, du*owozy mam tylko elektryki od 5 lat. mialem i3 jako drugie, teraz marzenie żony zostało w koncu zrealizowane i jezdzi mini SE. ja kupuje tesle. myslalem nad roznymi, taycanem jechalem 2x i bez sensu, EQE rozwazalem, i4 tez, ale nic cenowo nie zbliza sie do tesli. myslalem nad S, ale nie, 3 mi wystarcza, jest to nowsza konstrukcja, wiec biore nowszą
 

wojtrek

Zadomawiam się
dodałem do mojego ogłoszenia to, o co pytają mnie zainteresowani w wiadomościach
- pochodzenie salon PL,
- ma grzaną kierownicę,
- ma matrycowe światła,
- i podkreślam jeszcze raz - ABSOLUTNIE BEZWYPADKOWA, bez zadnych napraw,
Dzis je umyłem i dokladnie obejrzałem. Stan jest super, w zasadzie zero rys na karoserii, felgi praktycznie idealne (jedna ma rysę zauwazalną na rancie, na kilka cm, nic strasznego, 3 felgi w zasadzie idealne)
 
Top