Hej właściciele ZOE!

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Ile realnie przejezdzacie w cyklu duze miasto i/lub dojazd spod miasta? Moze byc mix ekspresowek chociaz elektrykiem unikam jak ognia autostrad i ekspresowek
Średnia z ostatnich trzech tygodni, akurat auto nie było na żadnym dłuższym wyjeździe to 330km. Jak będzie w pełni widać efekt ostatniego patcha na SOH to powinno być 340km. Trasa pół na pół korki i ekspresówka. Tyle że jak zrobi sie zimniej to będzie 250-270km ZOE nie lubi zimna.
jak z wyciszeniem na fabrycznych 16" michelin primacy? na 17" wydaje mi sie troche juz za twarde jak na gabaryty auta
Przy 120kmh słychać powietrze dookoła i z tylnej części, wydaje mi sie ze to trzeba zawsze osłuchac na własne ucho, każdy ma inne oczekiwania.
jak wyglada predkosc DC w autach gdzie sa zaaplikowane wszystkie update?
43-46kW max - srednia 12%-74% do baterii to 40,5kW
 

emartinelli

Nowy na Forum
Potwierdzam, Latem przy ładnej pogodzie dochodziłem do 380km przy podmiejskiej jeździe (70-90km/h), jak tylko temperatury spadają odczuwa się mniejszy zasięg i zimą przy -10 robiłem nie więcej niż 280km. Pomijamy oczywiście autostrady.
 

hubert787

Zadomawiam się
Witam wszystkich,

Nie chciałem zakładać nowego wątku i myślę, że tu zapytam :)
Za 2-3 tygodnie odbieram ZOE w wersji Intense R135 z ładowaniem DC oraz pakietem zimowym. Mam nadzieję, że będę zadowolony. Przesiadam się z Nissana Leafa I 30 kWh :)

1) Czy w Zoe da się ustawić limit ładowania, żeby nie ładowął do 100%, tylko na przykład zatrzymywał się na 80%?
2) W egzemplarzu testowym podczas jazdy miałem wrażenie, że grzanie kiepsko działa. Ustawiłem na max przy temp. zewnętrznej około 6 stopni. To była wersja z manualną klimą, ale tak czy inaczej słabo grzał. Czy też macie takie problemy, czy to tylko wina tego egzemplarza?
3) Czy ZOE w tej wersji Intense ma jakąś kontrolę trakcji albo system awaryjnego hamowania? W specyfikacji nie widzę ani jednego ani drugiego, a w filmach na Youtube coś mi się obiło o uszy, że w najwyższej wersji te systemy miały niby w samochodzie być :)
4) No i ostatnie najważniejsze, z Waszego doświadczenia, czy bateria rzeczywiście ma 52 kWh, czy to jest brutto, a netto jest mniej?

Z góry dzięki za pomoc :D

Hubert
 

pluto

Pionier e-mobilności
Ad. 1) - nie;
Ad. 2) - mam klimatyzację automatyczną ustawioną na 18 stopni i jest cieplutko w samochodzie (auto ma pompę ciepła);
Ad. 3) - nie ma;
Ad. 4) - 52 kWh netto, 54,7 kWh brutto
 

hubert787

Zadomawiam się
Ad. 1) - nie;
Ad. 2) - mam klimatyzację automatyczną ustawioną na 18 stopni i jest cieplutko w samochodzie (auto ma pompę ciepła);
Ad. 3) - nie ma;
Ad. 4) - 52 kWh netto, 54,7 kWh brutto
Co do systemu awaryjnego hamowania, to czy na pewno w najwyższej wersji wyposażenia Intense, nie ma takiego? Teraz przeglądałem zoe dostępne od ręki w wirtualnym salonie Renault i jest tam rzekomo taką opcja. Załączam screenshot. IMG_20211112_200747.jpg
 

Hakun

Zadomawiam się
to jest co innego, działa na małych prędkościach i dotyczy pieszych. Samochodu z 50 m nie wyłapie
 

Hakun

Zadomawiam się
moja żona w Arteonie, jak pies na podwórku podejdzie pod zderzak to sam hamuje i tyle
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Co do systemu awaryjnego hamowania, to czy na pewno w najwyższej wersji wyposażenia Intense, nie ma takiego? Teraz przeglądałem zoe dostępne od ręki w wirtualnym salonie Renault i jest tam rzekomo taką opcja. Załączam screenshot.
Z tego co czytałem to wersja 2021.2 ma mieć montowany radar i ten system. Wcześniejsze nie miały.
 
Top