Witam wszystkich,
Nie chciałem zakładać nowego wątku i myślę, że tu zapytam

Za 2-3 tygodnie odbieram ZOE w wersji Intense R135 z ładowaniem DC oraz pakietem zimowym. Mam nadzieję, że będę zadowolony. Przesiadam się z Nissana Leafa I 30 kWh
1) Czy w Zoe da się ustawić limit ładowania, żeby nie ładowął do 100%, tylko na przykład zatrzymywał się na 80%?
2) W egzemplarzu testowym podczas jazdy miałem wrażenie, że grzanie kiepsko działa. Ustawiłem na max przy temp. zewnętrznej około 6 stopni. To była wersja z manualną klimą, ale tak czy inaczej słabo grzał. Czy też macie takie problemy, czy to tylko wina tego egzemplarza?
3) Czy ZOE w tej wersji Intense ma jakąś kontrolę trakcji albo system awaryjnego hamowania? W specyfikacji nie widzę ani jednego ani drugiego, a w filmach na Youtube coś mi się obiło o uszy, że w najwyższej wersji te systemy miały niby w samochodzie być

4) No i ostatnie najważniejsze, z Waszego doświadczenia, czy bateria rzeczywiście ma 52 kWh, czy to jest brutto, a netto jest mniej?
Z góry dzięki za pomoc
Hubert