Celebryta w elektryku utknął na autostradzie. Chciał być eko, musiał prosić o podwózkę

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie spodziewałem się, że przed zakupem samochodu jakieś doktoraty trzeba robić.
A tu takie zaskoczenie...

HINT: Jakbyś się z konia na ice przesiadał, też byś nie wiedział jak się go obsługuje.

I z bev jest tak samo, to tylko z wyglądu jest podobne.
Ich eksploatacji trzeba się nauczyć, od nowa. doświadczenia z ice bardziej przeszkadzają niż pomagają.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
BTW. Czy ktoś z Was widział może Polsce taką mobilną ładowarkę z agregatu w samochodzie pomocy technicznej, jak pokazywali podczas testów elektryków w GB? Czy tylko laweta pozostaje pechowcom ?
Jest jeszcze możliwość kolegi z autem z V2L.
 

zlp

Pionier e-mobilności
A tu takie zaskoczenie...

HINT: Jakbyś się z konia na ice przesiadał, też byś nie wiedział jak się go obsługuje.

I z bev jest tak samo, to tylko z wyglądu jest podobne.
Ich eksploatacji trzeba się nauczyć, od nowa. doświadczenia z ice bardziej przeszkadzają niż pomagają.

Samochód, to samochód. Zbiorniki czy akumulatory mają ograniczoną pojemność. Jak się okazuje, że na stacji na której miałeś zatankować nie ma paliwa, to i doktorat nie pomoże. Jedynie ICE ma dużą przewagę bo ma większy zasięg i lepszą infrastrukturę.
Ktoś z was wytycza trasy tak, aby ładować się na przedostatniej ładowarce w zasięgu?
 

nabrU

Moderator
BTW. Czy ktoś z Was widział może Polsce taką mobilną ładowarkę z agregatu w samochodzie pomocy technicznej, jak pokazywali podczas testów elektryków w GB? Czy tylko laweta pozostaje pechowcom ?

Trochę nieścisłe to określenie, bo pewnie masz na myśli jakiś spalinowy osobny agregat prądotwórczy.
Otóż samochody takie w UK posiadają specjalnie zamontowany generator napędzany wprost z silnika pojazdu, który umożliwia ładowanie mocą 5 lub 7kW. Urządzenie nazywa się Charge Pod:



P.S. Musiałem wygóglać kto to jest Filip Hajzer :ROFLMAO:

Ktoś z was wytycza trasy tak, aby ładować się na przedostatniej ładowarce w zasięgu?

Pewnie, nawet na ostatniej ładowarce z planowaniem na 1%. Tylko do tego trzeba mieć dobrą infra ;)

1710002321183-jpeg.16534
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Samochód, to samochód.
Tak Ci się tylko wydaje.
Skutek takiego wydawania masz w tytule wątku.

A każdy kto pojeździ bev, wie że jest inaczej i trzeba wyrobić sobie prawidłowe nawyki, oraz lepiej zabezpieczać się przed wyjazdem, zwłaszcza przy zaplanowanej próbie ładowania na Orlenie.

Względnie nie grzać jak wściekły, jeśli to nie gwarantuje dotarcia do zaplanowanego celu.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tak Ci się tylko wydaje.
Skutek takiego wydawania masz w tytule wątku.

A każdy kto pojeździ bev, wie że jest inaczej i trzeba wyrobić sobie prawidłowe nawyki, oraz lepiej zabezpieczać się przed wyjazdem, zwłaszcza przy zaplanowanej próbie ładowania na Orlenie.

Względnie nie grzać jak wściekły, jeśli to nie gwarantuje dotarcia do zaplanowanego celu.
Jaka to jest temperatura, jak wściekły? Ja mam zawsze 20-21 st.
 

inter

Pionier e-mobilności

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Trochę nieścisłe to określenie, bo pewnie masz na myśli jakiś spalinowy osobny agregat prądotwórczy.
Otóż samochody takie w UK posiadają specjalnie zamontowany generator napędzany wprost z silnika pojazdu, który umożliwia ładowanie mocą 5 lub 7kW. Urządzenie nazywa się Charge Pod:



P.S. Musiałem wygóglać kto to jest Filip Hajzer :ROFLMAO:



Pewnie, nawet na ostatniej ładowarce z planowaniem na 1%. Tylko do tego trzeba mieć dobrą infra ;)

1710002321183-jpeg.16534
Ja tak ufam SC że nie raz dojeżdżałem na 1-3%. I tak jak mówiłem wcześniej - zrobiłem w jednej podróży 9500km tesla SR+. Żadnych problemów w SC tak jak z innymi operatorami. Miałem za to od 1 dnia problem z kartą GreenWay w roamingu. Jeden jedyny raz zadziała a potem nie działała. Na bank to był problem z płatnością greenwaya z hiszpańską siecią ładowarek. !
 
Top