Celebryta w elektryku utknął na autostradzie. Chciał być eko, musiał prosić o podwózkę

Michal

Moderator
No i kolejna sprawa, nawet jak bym tak trafił, to na ładowarce orlen jak byk jest numer do centrum obsługi i pewnie by ruszyła po restarcie. Widać, że ta jedna akurat była jakoś dłużej nieczynna od 17.01.2025 23:00 do 18.01.2025 16:20.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Gdyby Orlen był operatorem sieci energetycznych, to wtedy przy dystrybutorach mielibyśmy wtyczki. Gdybym miał destylarnię, nie sprzedawałbym wina, każdy dba o własne interesy.
Jest, kupił Energę. Oni po prostu zarabiają kokosy na paliwie i za nic nie chcą aby ludzie jeździli elektrykami bo każdy klient ev to utrata zysków!
 

Michal

Moderator
Nic tak nie zniechęca do kupienia elektryka, jak komentarze powyżej.
Czyli jeżdżąc majątku sprawdzać statusy ładowarek w UDT i na stronie Michała, inaczej beka ze mnie.
Nie o to chodzi... Gdybym to ja jechał na "oparach" i już któraś z rzędy ładowarka byłaby nieczynna, to po prostu zamiast jechać jak ciołek do następnej poszukałbym informacji w aplikacji operatora danej ładowarki czy jest ona czynna zanim się tam pojedzie... mamy infrastrukturę już i tak o niebo lepszą niż 4 lata temu, ale nadal to jest dno, więc zamiast liczyć na jej poprawne funkcjonowanie, warto sprawdzić zanim się ustawi cel na kolejne i to już ostatnie miejsce...

Jak jest 1 stycznia i ruszasz na poszukiwanie np. płynu do naczyń to jedziesz na ślepaka do żabki, czy sprawdzasz jednak czy jest otwarta zanim wyruszysz? Tym bardziej jak już odwiedziłeś 5 i to jest ostatnia, do której masz szanse dotrzeć? To jest kwestia beki z braku zdrowego rozsądku, a nie z nie używania mojej apki.

Jeszcze żeby to były jakieś sensowne ładowarki jak GreenWay, albo nie wiem Tesla Supercharger... On jeździ po jakiś wynalazkach na MOL i się dziwi, że to nie działa... Ja nawet nie mogę znaleźć gdzie on mógł być na tym MOLu, bo nie ma takich ładowarek nigdzie w okolicy tego Baranowa, w którym skończył na Orlenie...
 

Michal

Moderator
Gdzie jest te 6 ładowarek, które on odwiedził i nie działały? No nie wierze w to... To jest gość, który budując dom, reklamował każdą pierdołę, żeby tylko nie zapłacić... Kable układał elektryczne reklamując jakąś firmę... Teraz elektryk mu wysiadł i dealer Volvo go uratował jakimś dizlem... no weź...
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Wierzyć mi się nie chce że tylu użytkowników tego forum się na taki bait łapie. Nie wierzę że on jakimś ekektrykiem tam jechał. Gdzie tam macie 6 ładowarek na tym odcinku? Trzyma chademo w łapie, nie pokazał nawet kawałka auta. Staneli se na orlenie na jakieś siku, zobaczył nieczynną ładowarkę i nakręcił tę dramę i tak to się żyje…
 

matros

Posiadacz elektryka
Ja nawet nie mogę znaleźć gdzie on mógł być na tym MOLu, bo nie ma takich ładowarek nigdzie w okolicy
Zapewne mowa o tym:


1737348164990.png


To co mogę potwierdzić to że ta konkretna ładowarka to faktycznie jest jakaś pomyłka. Jechałem zaraz po świętach trasę Zamość-Haga i stanęliśmy na tej stacji MOL na szybkie siku. Nie wiedziałem że jest tam ładowarka ale skoro już tam była to postanowiłem się na szybko podłączyć. Niestety żeby ją odpalić to trzeba najpierw w kasie stacji zapłacić za chip RFID do ładowania. Z poziomu ładowarki nie działa żadana karta roamingowa ani nie ma możliwości płatności kartą.
Zwykła strata czasu i zawracanie głowy - z ładowania zrezygnowałem.

Z podobnym rozwiązaniem spotkałem się też na stacji MOL tutaj:

Nie do końca rozumiem taką idę płatności. Z czegoś tak nieskomplikowanego zrobić całą wyprawę na stację, zakup chipa i powrót żeby się podłączyć. Chyba że chodzi o to aby klient był zmuszony do wejścia na stację to może jak już jest to hot doga czy inne badziewie jeszcze kupi.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Zapewne mowa o tym:


View attachment 24043

To co mogę potwierdzić to że ta konkretna ładowarka to faktycznie jest jakaś pomyłka. Jechałem zaraz po świętach trasę Zamość-Haga i stanęliśmy na tej stacji MOL na szybkie siku. Nie wiedziałem że jest tam ładowarka ale skoro już tam była to postanowiłem się na szybko podłączyć. Niestety żeby ją odpalić to trzeba najpierw w kasie stacji zapłacić za chip RFID do ładowania. Z poziomu ładowarki nie działa żadana karta roamingowa ani nie ma możliwości płatności kartą.
Zwykła strata czasu i zawracanie głowy - z ładowania zrezygnowałem.

Z podobnym rozwiązaniem spotkałem się też na stacji MOL tutaj:

Nie do końca rozumiem taką idę płatności. Z czegoś tak nieskomplikowanego zrobić całą wyprawę na stację, zakup chipa i powrót żeby się podłączyć. Chyba że chodzi o to aby klient był zmuszony do wejścia na stację to może jak już jest to hot doga czy inne badziewie jeszcze kupi.
Na MOLach a wczesniej to byly stacje Lotos zawsze tak bylo. I zazwyczaj moc okolo 30-45kW ale placisz 69.- i mozesz sie ladowac ile chcesz.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Wyobraźnia jest nieograniczona :)
Tylko niby dlaczego mieliby to wyłączyć?
Taki trend.
GW masowo zabiera i Chademo i gdzieniegdzie również AC (mimo że urządzenie posiada gniazdo), to i Orlen może coś kombinować.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Z poziomu ładowarki nie działa żadana karta roamingowa ani nie ma możliwości płatności kartą.
Tak to działa na Lotosie/MOL od zawsze (od kiedy wprowadzili opłaty).
 
Top