Planowanie trasy w ABRP

nabrU

Moderator
Używacie wersji Premium?

Ze względu na infra tutaj i prostotę działania navi w Tesli, nie używam ABRP prawie w ogóle, nie mówiąc już o Premium. To 'prawie' dotyczy zerkania na trasy na kompie, jak w Twoim innym wątku. Ale ja jestem mało reprezentatywny ;)
 
mi ABRP średnio sie sprawdza w planowaniu % ale używam zwyklej wersji żeby łatwo zobaczyć gdzie są ładowarki na trasie, wygodniej niż na góglu
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Używacie wersji Premium?
Warto?
To zależy... Miałem Premium jakiś czas. Dokładniej planuje bo bierze pod uwagę traffic, warunki pogodowe itp. Natomiast finalnie okazało się, że za granicą to i tak jeżdżę po Supercharger-ach a w Polsce 95% tras mam w zasięgu więc zrezygnowałem. Fajne jest to, że możesz wykupić nawet na 1 miesiąc więc można sobie przed jakimś większym wyjazdem wziąć i po powrocie zrezygnować.. Do takiego poglądowego planowania na kompie to, tak jak pisali Koledzy wyżej, wystarczy darmowa wersja.
 

Michal

Moderator
Używacie wersji Premium?
Warto?
Ja właściwie nie używam już ABRP. Polegam na nawigacji Tesli, swojej znajomości infrastruktury i danych z ev.warszawa.pl (serio :D)
 

camel

Posiadacz elektryka
Używacie wersji Premium?
Warto?
Ja polecam. Przewaga nad navi Tesli to że możesz parametryzować sobie nie tylko SoC w miejscu docelowym, ale też przy dojeździe do ładowarek + do jakiego poziomu max chcesz się ładować. Jadąc nad Garde dojeżdżałem sobie na 3-5% na SuC, gdzie navi Tesli płakała razem z moją żoną żebym zawrócił na wcześniejszą ładowarkę.
 

nabrU

Moderator
Ja polecam. Przewaga nad navi Tesli to że możesz parametryzować sobie nie tylko SoC w miejscu docelowym, ale też przy dojeździe do ładowarek + do jakiego poziomu max chcesz się ładować. Jadąc nad Garde dojeżdżałem sobie na 3-5% na SuC, gdzie navi Tesli płakała razem z moją żoną żebym zawrócił na wcześniejszą ładowarkę.

Przecież to samo można zrobić w wersji darmowej. Przewaga Premium w tym zakresie to wyłącznie spięcie z API samochodu
 
Top