Aktualizacja Bluelink 2.0.20

szwajcar

Fachowiec
Aktualizacja datowana na 17 października 2024, ale wczoraj mi wpadła na telefon.

New remote services have been added
(1) Remote Lights & Remote Horn&Lights: for all vehicles with connected car services
(2) Remote Windows: for the vehicles with power-safety windows equipped in all four windows
(3) Remote Ventilation: only for certain vehicles, including Staria and New Tucson with ccNC (Connected Car Navigation Cockpit)

Added charging completion alert for PHEVs
Fixed an issue where the vehicle status incorrectly displayed as "not plugged in" while V2L was in use

Dodano nowe usługi zdalne
(1) Zdalne światła (wygląda, że awaryjne) oraz zdalny klakson i światła: dla wszystkich pojazdów z usługami Connected Car
(2) Zdalne okna: dla pojazdów z elektrycznymi szybami bezpieczeństwa wyposażonymi we wszystkie cztery okna
(3) Zdalna wentylacja: tylko dla niektórych pojazdów, w tym Staria i New Tucson z ccNC (Connected Car Navigation Cockpit)

Dodano alert o zakończeniu ładowania dla pojazdów PHEV
Naprawiono problem, w którym stan pojazdu był nieprawidłowo wyświetlany jako „niepodłączony”, gdy V2L był w użyciu

1730381360930.jpeg
 

kruszon

Zadomawiam się
Mam pytanie.
Jeżeli auto stoi w garażu i jest podłączone do ładowarki to możesz przez apke zdalnie włączyć lub wyłączyć ładowanie ? I czy jest możliwość sterowania ładowaniem np. mocą pobieraną przez auto czy tylko podgląd?
 

Kona EV

Fachowiec
Mam pytanie.
Jeżeli auto stoi w garażu i jest podłączone do ładowarki to możesz przez apke zdalnie włączyć lub wyłączyć ładowanie ? I czy jest możliwość sterowania ładowaniem np. mocą pobieraną przez auto czy tylko podgląd?
Można włączyć i wyłączyć oraz regulować moc w zakresie 60-90-100%
 

kruszon

Zadomawiam się
A to jeszcze dopytam jak jest realizowana transmisja danych przez samochód ??
Bo mój garaż to taki trochę betonowy bunkier i jest kłopot z zasięgiem. Z wifi mogę jeszcze coś zrobić bo pociągnę kabel i powieszę ruter ale jak to gada po gsm to już niewiele da się zrobić.
 

kruszon

Zadomawiam się
Czyli reasumując
Jeżeli auto stoi w garażu w którym nie ma zasięgu GSM a ja przez BluLinka będę chciał zainicjować ładowanie to to ładowanie się nie włączy bo auto nie dostanie tej informacji, tak ?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Czyli reasumując
Jeżeli auto stoi w garażu w którym nie ma zasięgu GSM a ja przez BluLinka będę chciał zainicjować ładowanie to to ładowanie się nie włączy bo auto nie dostanie tej informacji, tak ?
Dokładnie.
Może wifi uda się doprowadzić?
Ale to musiałoby sterować jakieś inteligentne evse z wifi.
 

Kris5

Nowy na Forum
A to jeszcze dopytam jak jest realizowana transmisja danych przez samochód ??
Bo mój garaż to taki trochę betonowy bunkier i jest kłopot z zasięgiem. Z wifi mogę jeszcze coś zrobić bo pociągnę kabel i powieszę ruter ale jak to gada po gsm to już niewiele da się zrobić.
Witam, można rozważyć zakup wzmacniacza sygnału GSM - koszt z anteną około 350zł.
 

szwajcar

Fachowiec
Ale to musiałoby sterować jakieś inteligentne evse z wifi.
Ja na razie mam proste evse od majfrenda i ustawiam na nim opóźnienie ładowania (na nocną taryfę) jak pralkę czy zmywarkę. Z przycisku opóźniając start o godzinę/przyciśnięcie. Ale lubię podglądać czy zaczęło ładować i czy się naładowało.
Jeżeli auto stoi w garażu w którym nie ma zasięgu GSM
Zasięg zasięgowi nierówny. Mam garaż z blachy otynkowanej i np wifi po zamknięciu wrót nie dochodzi, a gsm ioniqa tak.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ja na razie mam proste evse od majfrenda i ustawiam na nim opóźnienie ładowania (na nocną taryfę) jak pralkę czy zmywarkę. Z przycisku opóźniając start o godzinę/przyciśnięcie. Ale lubię podglądać czy zaczęło ładować i czy się naładowało.
Dokładnie.
Przydałaby się też możliwość zatrzymania ładowania, a najlepiej też ustawienia harmonogramu.
Przydaje się przy II taryfach.
 
Top