Aktualizacja Bluelink 2.0.20

szwajcar

Fachowiec
Dokładnie.
Przydałaby się też możliwość zatrzymania ładowania, a najlepiej też ustawienia harmonogramu.
Przydaje się przy II taryfach.
Ale jest coś takiego jak "Zaplanowanie ładowania" i ustawia się tam taryfy. Chyba tylko dzienna i nocna.
Nie jest to specjalnie intuicyjne i nie testowałem tego, to nie znam szczegółów, ale na pewno jest.
Po planowaniu wysyła się do auta (jak jest z zasięgu GSM czyli poza garażem) a auto już zapamięta co ma robić. Eeee.... tak mi się wydaje. ;)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ale jest coś takiego jak "Zaplanowanie ładowania" i ustawia się tam taryfy.
Ale gdzie, w evse?
Bo nie gadamy o tym co można w samochodzie i jego aplikacji, tylko jak można to zastąpić przy brak gsm.
 

szwajcar

Fachowiec
Ale gdzie, w evse?
Ależ skąd. W bluelink:
1739536144325.jpeg
Jak pisałem. Nie testowałem tego, ale zakładam, że jak się to wyśle do auta gdy telefon i samochód są w zasięgu to zadziała w izolowanym garażu.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Moim zdaniem zadziała jak zostało wysłane do auta, gdy w zasięgu jeszcze było. :)
owszem, ale to nie ten przypadek.
W aucie to harmonogram na stałe można u ręcznie ustawić, ale jak rozumiem, chodziło o zdalnie zarządzanie ładowaniem, gdy już auto nie ma zasięgu GSM, a więc i neta.
 

BlackandWhite

Zadomawiam się
Aktualizacja datowana na 17 października 2024, ale wczoraj mi wpadła na telefon.

New remote services have been added
(1) Remote Lights & Remote Horn&Lights: for all vehicles with connected car services
(2) Remote Windows: for the vehicles with power-safety windows equipped in all four windows
(3) Remote Ventilation: only for certain vehicles, including Staria and New Tucson with ccNC (Connected Car Navigation Cockpit)

Added charging completion alert for PHEVs
Fixed an issue where the vehicle status incorrectly displayed as "not plugged in" while V2L was in use

Dodano nowe usługi zdalne
(1) Zdalne światła (wygląda, że awaryjne) oraz zdalny klakson i światła: dla wszystkich pojazdów z usługami Connected Car
(2) Zdalne okna: dla pojazdów z elektrycznymi szybami bezpieczeństwa wyposażonymi we wszystkie cztery okna
(3) Zdalna wentylacja: tylko dla niektórych pojazdów, w tym Staria i New Tucson z ccNC (Connected Car Navigation Cockpit)

Dodano alert o zakończeniu ładowania dla pojazdów PHEV
Naprawiono problem, w którym stan pojazdu był nieprawidłowo wyświetlany jako „niepodłączony”, gdy V2L był w użyciu

View attachment 21513
Jestem teoretycznie po aktualizacji Bluelinka przez ASO w moim aucie. U ciebie w apce widzę opcję "Rozpocznij kondycjonować", ale u mnie nie mam tej funkcji...Może wiecie dlaczego?
 

Attachments

  • Screenshot_20250215_075915.jpg
    Screenshot_20250215_075915.jpg
    313,9 KB · Liczba wyświetleń: 6

kruszon

Zadomawiam się
Harmonogramy są jak najbardziej oki jeżeli chodzi o nocne taryfy ale mi chodzi o inny przypadek.
Jeżeli trafia mi się wyjazd w "teren" autem służbowym a elektryk zostawał by w garażu i na apce z fotowoltaiki widzę że jest ładna produkcja to wtedy odpalam ładownie na np 50% mocy i zamiast oddać to do sieci po 22 grosze ( cena RCEM z września zeszłego roku) to idzie to w auto + dom.
A którą sieć bierzemy pod uwagę przy tym e-sim??
Czy działa to tak że łączy się z btsm z najmocniejszym sygnałem??
 

BlackandWhite

Zadomawiam się
Nie ma takiej możliwości, auto pobiera zawsze 11kw, a to na ładowarce zewnętrznej możesz ustawić aktualną moc ładowania np. 5kw, a wtedy auto przyjmie tylko tyle ile poda zewnętrzna ładowarka.
 
Top