Narzekałem dość często na Michelin e-primacy i zarzekałem się, że już ich więcej nie założę. Potem przyszła zima i pomyślałem sobie, że może jeszcze jeden sezon się pomęczę. Ale musiałem je przestawić w inne miejsce i postanowiłem przy okazji sprawdzić stan bieżnika. Okazało się, że po niecałych 10k km głębokość była nawet poniżej 5mm – aż strach pomyśleć co działoby się na mokrym gdyby go jeszcze ubyło. Opon pozbyłem się szybko i teraz kupuję nowe. Normalnie nie zastanawiałbym się za długo, ale przez te historie z wibracjami i drżeniem kierownicy ze względu na jakość opon + problemy z trakcją, naprawdę mam zagwozdkę. Z tego co widziałem, TM3 HL wyjeżdża ostatnio na Bridgestone – czy może się ktoś podzielić opinią? Rozważam te modele - może ktoś ma jakieś doświadczenia z nimi?
- Continental UltraContact NXT 235/45 R18 98 Y XL FR
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 235/45 R18 94 W +
- Bridgestone Turanza 6 235/45 R18
- Hankook Ventus iON S IK01 235/45 R18