Po mieście, czy gdzieś dalej też?
Na dziś - tylko wynajem czegoś od Stellantisa, ze kilka stówek miesięcznie promocjach.
Tylko trzeba taki (tj. w promocji) egzemplarz znaleźć - a to nie jest łatwe.
Od 20 raczej.
Pewnie niedługo będą rabaty.
60 procent to raczej przez 3 lata.
Choć zapewne po zakończeniu dotacji się to nieco zmieni.
Pompa w takim aucie jest zbędna, różnice są za małe, a czas jazdy za krótki.
Ale na raz, czy dużo krótkich odcinków?
Ja jeżdze 10 odcinków po 3-6km 🙃
Na razie i tak jest nie do kupienia.
Jakby taki Inster (średnie wyposażenie) był 10k droższy nie było by tematu raczej. A tak to chwilowo jestem w kropce.
Ja zdaje sobie sprawę z wszystkich wad, ale:
1. Tu mam 50k po dopłacie
2. Za coś lepszego w tym segmencie na ten moment trzeba dać 80-90k (a to jest prawie 2x więcej)
3. I przy takim ec3, Renault 5 czy insterze za za 85k po dopłacie to już nie wiele brakuje do leafa, a już właściwie do kony, która uważam za pełne elektryczne auto.
4. Ma to być moje pierwsze EV i w sumie też soraedzic czy to działa więc niekoniecznie ładować 120k.
5. Raczej rozmawiamy o nowym bo za 80k używkę to bym kone szukał. Albo tesle 3
6. Reasumując do 70-80k po dopłacie ja widzę tyłko instera w jako takim wyposażeniu. No i Dacie (która jechałem i było to dla mnie bardzo spoko, leap podobno jeździ o niebo lepiej)