Tesla Model Y LR - Dostawa Q4

poochaty

Posiadacz elektryka

Wiesiek

Nowy na Forum
trochę mi się przypominają czasy komuny jak człowiek czekał na zamówioną pralkę...😂😂
od tygodnia próbuję się skontaktować z jakimkolwiek działem Tesli bez skutku, miła Pani z obsługi przestała odpowiadać na maile i nie odbiera komórki,
samochód miał być 18-11 na placu, do tej pory żadnego kontaktu, dział sprzedaży odłożył słuchawkę na biurko jak Pani Krysia za komuny...
przelew z leasingu dostali w zeszłym tygodniu, w aplikacji nadal widnieje "spłat pozostałą część" , zmieniają tylko termin dostawy/odbioru, tym razem na 30-11 pomimo że wiem od leasingu że samochód jest już na miejscu, paranoja
próbowałem na wsparcie techniczne - czas oczekiwania na linii ponad godzinę, melodyjka i nikt nie odbiera... nie wiem jak to wygląda jak już jesteś użytkownikiem i potrzebujesz wsparcia ale żenada... obsługę w skali do 10 oceniam na "0", a nie kupuję fiata Pandy tylko nieco droższe auto
 

WielkiSzuuu

Zadomawiam się
trochę mi się przypominają czasy komuny jak człowiek czekał na zamówioną pralkę...😂😂
od tygodnia próbuję się skontaktować z jakimkolwiek działem Tesli bez skutku, miła Pani z obsługi przestała odpowiadać na maile i nie odbiera komórki,
samochód miał być 18-11 na placu, do tej pory żadnego kontaktu, dział sprzedaży odłożył słuchawkę na biurko jak Pani Krysia za komuny...
przelew z leasingu dostali w zeszłym tygodniu, w aplikacji nadal widnieje "spłat pozostałą część" , zmieniają tylko termin dostawy/odbioru, tym razem na 30-11 pomimo że wiem od leasingu że samochód jest już na miejscu, paranoja
próbowałem na wsparcie techniczne - czas oczekiwania na linii ponad godzinę, melodyjka i nikt nie odbiera... nie wiem jak to wygląda jak już jesteś użytkownikiem i potrzebujesz wsparcia ale żenada... obsługę w skali do 10 oceniam na "0", a nie kupuję fiata Pandy tylko nieco droższe auto
ja też nie lubię jak do mnie ktoś wydzwania.
Nie wiem jak było w Twoim przypadku, ale do mnie Pani grzecznie zadzwoniła, podała mi instrukcje i powiedziała wprost, że lepiej nie dzwonić bo z telefonami to różnie bywa i że jak będą konkrety to będą się ze mną kontaktować.
Współczuje im jak 500 osób zaczyna wydzwaniać i słyszą teksty że nie kupili fiata pandy :p

Ciekawi mnie też czy jest ktoś na forum, kogo tesla oszukała :p że tak nerwowo dzwonicie jakby chcieli Was oszukać :)
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
👍🏼 Racja. Wiem, że to są emocje, że każdy ma daleko i trzeba to zaplanować itp. Później zadzwonią i powiedzą że masz 3 dni na odebranie auta bo koniec kwartału. I najlepiej się teleportuj. Niestety tak to działa. Ja przełożyłem wyjazd do klienta do Niemiec żeby odebrać na koniec września auto. Ale uwierz mi, warto czekać😉 jeśli chodzi o infolinie z pomocą techniczna to działają zaskakująco szybko i dobrze. Wiem, bo korzystałem w Niemczech. Bym powiedział, że rewelacja
 

Wiesiek

Nowy na Forum
podejrzewam że panią w pizerri też wkur.. jak telefon dzwoni co chwilę ale bierze za to kasę i na tym polega obsługa klienta i jej praca a chyba nie jest to wolontariat??chyba że masz już klientów za dużo i wtedy masz ich w dupie, bo tak wynika z tego co piszesz. dostałem grzeczną informację że auto będzie 18-11 i potrzebują do 2 dni na przesłanie dokumentów do rejestratora, termin odbioru 24-11 i od 18-11 brak kontaktu, nie wiem skąd wniosek że wszyscy dzwonią nerwowo, dzwonią aby dowiedzieć się kiedy będzie dostawa auta za które zapłacili w terminie i tyle.
ale brzmisz jak pracownik TP 😂 jak nie lubisz jak ktoś do Ciebie wydzwania to zrezygnuj z rozmów przychodzących będziesz miał spokojniejsze życie 👍🏻
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
podejrzewam że panią w pizerri też wkur.. jak telefon dzwoni co chwilę ale bierze za to kasę i na tym polega obsługa klienta i jej praca a chyba nie jest to wolontariat??chyba że masz już klientów za dużo i wtedy masz ich w dupie, bo tak wynika z tego co piszesz. dostałem grzeczną informację że auto będzie 18-11 i potrzebują do 2 dni na przesłanie dokumentów do rejestratora, termin odbioru 24-11 i od 18-11 brak kontaktu, nie wiem skąd wniosek że wszyscy dzwonią nerwowo, dzwonią aby dowiedzieć się kiedy będzie dostawa auta za które zapłacili w terminie i tyle.
ale brzmisz jak pracownik TP 😂 jak nie lubisz jak ktoś do Ciebie wydzwania to zrezygnuj z rozmów przychodzących będziesz miał spokojniejsze życie 👍🏻
Spokojnie, nie denerwuj się😉
Zrozum, że w salonie pracuje kilka osób które musza ogarnąć w krótkim czasie całą flotę. Do końca kwartału. Dograć faktury itp. Zapewne muszą zostawać nadgodziny (pytanie czy płatne??). Naprawdę, oni robią co mogą. Kwestia zatrudnienia nowych pracowników - to inna bajka… to niby najprostsze rozwiązanie ale pewnie nie dla zarządu.
Jak chcesz kontakt to napisz SMS. Pewnie oddzwonią
 

WielkiSzuuu

Zadomawiam się
podejrzewam że panią w pizerri też wkur.. jak telefon dzwoni co chwilę ale bierze za to kasę i na tym polega obsługa klienta i jej praca a chyba nie jest to wolontariat??chyba że masz już klientów za dużo i wtedy masz ich w dupie, bo tak wynika z tego co piszesz. dostałem grzeczną informację że auto będzie 18-11 i potrzebują do 2 dni na przesłanie dokumentów do rejestratora, termin odbioru 24-11 i od 18-11 brak kontaktu, nie wiem skąd wniosek że wszyscy dzwonią nerwowo, dzwonią aby dowiedzieć się kiedy będzie dostawa auta za które zapłacili w terminie i tyle.
ale brzmisz jak pracownik TP 😂 jak nie lubisz jak ktoś do Ciebie wydzwania to zrezygnuj z rozmów przychodzących będziesz miał spokojniejsze życie 👍🏻
nie do końca rozumiem rozliczania kogoś z tego za co bierze pieniądze. Jeżeli jakaś firma, czy też obsługa mi nie odpowiada, to nie korzystam z niej, a nie wypisuje na forum jaka to nie jest zła.
U mnie na koncie jest napisane "Skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić termin dostawy. Ramy czasowe dostawy zależą od daty zamówienia, przesłanego profilu, miejsca dostawy i konfiguracji pojazdu." - rozumiem to tak, że jeżeli mają mi coś do przekazania to dzwonią do mnie.
Dziwne, bo ja dostałem informację około 2 tyg temu że auta dojadą 24 listopada, ale często zdarza się że są wcześniej. wczoraj dostałem informację że auto stoi już na placu i dopiero teraz Pani może wystawić fakturę, którą trzeba opłacić, następnie dokumenty będą wysyłane do rejestracji i wtedy można umówić się na odbiór. Powiedziała mi też wprost, aby kontaktować się mailowo bo z telefonami różnie jest.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Ja tutaj stanę trochę w obronie kolegi Wieśka. Jakby wiedział że żadnej inf. nie będzie miał to pytanie czy by się zdecydował na zakup tesli, czy nie wybrałby citrołena😂
Ale na poważnie. Tesla ma system sprzedażowy amerykański i nie przestawiła się na rynek europejski. U nas (nie wszędzie) wchodzisz do salonu Np. Mercedesa w Gorzowie (bez reklam😉) i na dzień dobry dostajesz kawe. A w tesli czekasz pół godziny aż ktoś podejdzie. Lub nie. I nie jest to wina pracowników że klient np parzy. To wymogi odgórne, że my wam dajemy samosprzedajny produkt a Wy się zajmujcie obrabianiem papierów a nie sprzedażą. Bo już został sprzedany. Ja zawsze powtarzam. KAŻDY amerykański samochód jest dla ŚWIADOMEGO człowieka. Kupujesz z dobrodziejstwem inwentarza🙃
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dzial sprzedazy jest dramatyczny i tyle… jedno co pociesza ze z serwisem jest troche lepiej.
Ale jak sobie przypomne co przechodzilem w marcu gdzie niby sie tlumaczyli nowymi procedurami brakiem doswiadczenia itp… a tam poprostu burdel jest, ciencie kosztow i tyle.
Jak by chcieli wiecej osob to by zatrudnili.
I tak dobrze ze juz sie papierow nauczyli, u mnie dwa tygodnie papiery gdzies podrozowaly…
 
Top