Sprzedam Hyundai Kona 64-Sprzedana

Wojtekj23

Fachowiec
Cześć - mam pytanie "100% bezwypadkowy, aczkolwiek jak to 4 letnie auto jakieś niedoskonałości można już znaleźć. " Jakby autor mógł rozwinąć wątek - co ma na mysli :) Ja mam 7 letnią toyotę pime i zrobiłem nim ponad 50 kkm w dwa lata i poza średnią jakością plastików tu i tam to raczej nie widzę niedoskonałości .. no poza tym ze nie jest full EV ::)
Niedoskonałości, które mam na myśli wynikają z eksploatcji tj. na plastikowej matowej atrapie z przodu jest odprysk, prawe lusterko nosi ślady spotkania z przeszkodą, uszczelka w drzwiach kierowcy w jednym miejscu rozwarstwila się. Dwa pierwsze odziedziczyłem po poprzednim właścicielu, byłem ich świadomy i nic z tym nie zrobiłem nie przeszkadza mi to. Uszczelka nie wiem czy była zauważyłem już w trakcie eksploatacji może to moja wina. O takich niedoskonałościach myślę.
 

Wojtekj23

Fachowiec
Jeśli Konę masz 64 kWh, to nie bierz pod uwagę Ioniqa z baterią 73 kWh, bo zasięg będzie mniejszy.
Większa bateria, ale też sporo większe zużycie.
Zdaje sobie z tego sprawę. Ale na co dzień zasieg kony mam z naddatkiem i to jest jej 90% zadań. Ale wyobrażam sobie, że jeżeli chce pojechać w trasę naładowany na 100% to pierwsze ladowanie i tak zrobię za 200-300 km a potem kolejne co około 200. I to co chciałbym uzyskać to to żeby postoje trwały po 20 min a nie 40. To miałoby być auto do wszystkiego. A Ioniq 5 2023 to nie jest już 77 kWh?
 

Wojtekj23

Fachowiec
Moj zdrowy rozsądek (czytaj malżonka) postawiła limit na używanych do 120. Natomiast jej typy to nowa kona (bo już się przyzwyczailam) albo Tesla 3 nowa koniecznie biała (bo ładna, ale nawet się nie dała namówić na kierowania jak byliśmy na jeździe próbnej i obawiam sie jej reakcji na brak kierunkowskazow i wajchy od biegów). Ja osobiście skłaniam się do używanego samochodu albo z rodziny ioniq 5, EV 6 albo tesla 3 bo Y jest jeszcze poza limitem.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Zdaje sobie z tego sprawę. Ale na co dzień zasieg kony mam z naddatkiem i to jest jej 90% zadań. Ale wyobrażam sobie, że jeżeli chce pojechać w trasę naładowany na 100% to pierwsze ladowanie i tak zrobię za 200-300 km a potem kolejne co około 200. I to co chciałbym uzyskać to to żeby postoje trwały po 20 min a nie 40. To miałoby być auto do wszystkiego. A Ioniq 5 2023 to nie jest już 77 kWh?
jak chcesz postoje do 20minut to musi byc aku 800V.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zdaje sobie z tego sprawę. Ale na co dzień zasieg kony mam z naddatkiem i to jest jej 90% zadań. Ale wyobrażam sobie, że jeżeli chce pojechać w trasę naładowany na 100% to pierwsze ladowanie i tak zrobię za 200-300 km a potem kolejne co około 200. I to co chciałbym uzyskać to to żeby postoje trwały po 20 min a nie 40. To miałoby być auto do wszystkiego. A Ioniq 5 2023 to nie jest już 77 kWh?
2023 tak.
Dlatego ostrzegam przed wcześniejszymi.

300 km zimą to maks na ekspresówce przy 120 km/h, ale przy baterii 77 właśnie.
 

JACK-AS

noowicjusz, TOYOTA PRIME PLUG- IN
i Niedoskonałości, które mam na myśli wynikają z eksploatcji tj. na plastikowej matowej atrapie z przodu jest odprysk, prawe lusterko nosi ślady spotkania z przeszkodą, uszczelka w drzwiach kierowcy w jednym miejscu rozwarstwila się. Dwa pierwsze odziedziczyłem po poprzednim właścicielu, byłem ich świadomy i nic z tym nie zrobiłem nie przeszkadza mi to. Uszczelka nie wiem czy była zauważyłem już w trakcie eksploatacji może to moja wina. O takich niedoskonałościach myślę.
A jeśli chodzi o takie niedoskonałości , powiedziałbym eksploatacyjne , to mam też ich kilka , również otaecie lusterka w tym. Mnie natomiast bardziej interesuje sprawa konstrukcyjnych użytkowych kłopotów, typu nadmierne zużycie np zawieszenia .. jakieś nietypowe hałasy czy już bardziej od strony estetyki trzeszczące plastiki .. itp.
 
Top