Przedstawiciel polskiego oddziału BYD pochwalił się promocją BYD-a Atto 2 podczas spotkania z dziesiątką kluczowych dziennikarzy w Polsce (źródło):
Na tym zdjęciu najpierw zaskoczyła mnie obecność Magdaleny Redestowicz (druga od prawej), z którą dosłownie parę miesięcy temu rozmawiałem jako ze świeżo mianowaną prezes Leapmotor Polska (Stellantis). Ona akurat dziennikarką nie jest, pewnie przeszła do BYD-a
A później przyjrzałem się twarzom i rozpoznałem co najmniej paru mocno antyelektrycznych dziennikarzy. Antyelektrycznych chyba niezupełnie merytorycznie, po prostu z założenia przeciwnych samochodom elektrycznym.
Na tej prapremierze nie było największego polskiego portalu o samochodach elektrycznych
Nie będzie nas też na jutrzejszych (25.03) jazdach testowych BYD Atto 2. Wydaje mi się, że w kontekście wzmianek z poprzedniego akapitu warto uważnie przyjrzeć się, jak ten samochód zostanie oceniony – szczególnie w kontekście wcześniejszego nastawienia autorów do aut elektrycznych.
My też robimy krok wstecz i patrzymy.
Na tym zdjęciu najpierw zaskoczyła mnie obecność Magdaleny Redestowicz (druga od prawej), z którą dosłownie parę miesięcy temu rozmawiałem jako ze świeżo mianowaną prezes Leapmotor Polska (Stellantis). Ona akurat dziennikarką nie jest, pewnie przeszła do BYD-a
A później przyjrzałem się twarzom i rozpoznałem co najmniej paru mocno antyelektrycznych dziennikarzy. Antyelektrycznych chyba niezupełnie merytorycznie, po prostu z założenia przeciwnych samochodom elektrycznym.
Na tej prapremierze nie było największego polskiego portalu o samochodach elektrycznych
My też robimy krok wstecz i patrzymy.
Last edited: