Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Przedstawiciel polskiego oddziału BYD pochwalił się promocją BYD-a Atto 2 podczas spotkania z dziesiątką kluczowych dziennikarzy w Polsce (źródło):

BYD Atto 2.jpg


Na tym zdjęciu najpierw zaskoczyła mnie obecność Magdaleny Redestowicz (druga od prawej), z którą dosłownie parę miesięcy temu rozmawiałem jako ze świeżo mianowaną prezes Leapmotor Polska (Stellantis). Ona akurat dziennikarką nie jest, pewnie przeszła do BYD-a :)

A później przyjrzałem się twarzom i rozpoznałem co najmniej paru mocno antyelektrycznych dziennikarzy. Antyelektrycznych chyba niezupełnie merytorycznie, po prostu z założenia przeciwnych samochodom elektrycznym.

Na tej prapremierze nie było największego polskiego portalu o samochodach elektrycznych ;) Nie będzie nas też na jutrzejszych (25.03) jazdach testowych BYD Atto 2. Wydaje mi się, że w kontekście wzmianek z poprzedniego akapitu warto uważnie przyjrzeć się, jak ten samochód zostanie oceniony – szczególnie w kontekście wcześniejszego nastawienia autorów do aut elektrycznych.

My też robimy krok wstecz i patrzymy.
 
Last edited:

p.j.s

Fachowiec
Trochę szok. Ale to jest sprytny gość, widać że już się nawet zatwardziali pertolowcy zorientowali skąd wiatr zaczyna wiać.

BYD nie zrobił nic specjalnego - wpisał które kanały na YT mają w PL największe zasięgi i zaprosił "jutuberów" na darmową wycieczkę / konferencję / testy. Dotychczas takie zaproszenia dostawali dziennikarze pism papierowych, jednocześnie dostając (ciche) rabaty na zakup tychże samochodów.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Ciekawe że ci "kluczowi dziennikarze" zgodzili się na taką szopkę "Just like that". Chodzi o tę fotkę i jej publikację bo co do samego faktu zaproszeń i ich bezstronności to wątpliwości nie mam od dawna.
 
Top