Nie jest to efekt małej baterii? Ciekawe jak poradzi sobie w crash-testach.Niskie zużycie prądu zawdzięcza pewnie masie bo 1570kg w elektryki to naprawdę mało.
Nie jest to efekt małej baterii? Ciekawe jak poradzi sobie w crash-testach.Niskie zużycie prądu zawdzięcza pewnie masie bo 1570kg w elektryki to naprawdę mało.
Jak wszystkie chińskie samochody w ostatnich latach - wzorowo. Popatrz na przykład na wynik Atto 3:Ciekawe jak poradzi sobie w crash-testach.
BYD Atto 2 | MG4 Standard 49 | |
Bateria | 45 kWh | 49 kWh |
Ładowanie AC | 11 kW AC | 6,6 kW AC |
Ładowanie DC | 65 kW DC | 87 kW DC |
Waga | 1570 kg | 1655 kg |
Pompa ciepła | Tak | Nie |
Elektrycznie regulowane siedzenia | Kierowca/Pasażer | Nie |
Tylna kamera | Tak | Nie |
Relingi | Tak | Nie |
Ale w tej cenie to już można mieć nieco wyższą wersję MG.Istotniejsze różnice pod spodem - ładowanie AC 11kW, pompa ciepła, tylna kamera - na pewno na plus dla Atto.
Chodzi mi o różnicę w jakości wykończenia wnetrza gdyż obydwa samochody kosztują 130 tys., a materiały we wnętrzu dzieli kilka klas.Sebsek napisz dokładniej w czym się wyraża ta "przepaść" pomiędzy Atto 2 a MG4.
Rozumiem z "plastikowatości" MG4 i ogólnie lepszego wykończenia wnętrza Atto.
Jakby podtrzymały się realne zużycia - to też na korzyść Atto (choć nominalne podawane przez producentów różni się minimalnie).
Istotniejsze różnice pod spodem - ładowanie AC 11kW, pompa ciepła, tylna kamera - na pewno na plus dla Atto.
Ale w całokształcie podtrzymujesz, że Atto i MG4 dzieli przepaść?
BYD Atto 2 MG4 Standard 49 Bateria 45 kWh 49 kWh Ładowanie AC 11 kW AC 6,6 kW AC Ładowanie DC 65 kW DC 87 kW DC Waga 1570 kg 1655 kg Pompa ciepła Tak Nie Elektrycznie regulowane siedzenia Kierowca/Pasażer Nie Tylna kamera Tak Nie Relingi Tak Nie
Inna klasa ale cena ta sama albo i wyższaR5, P208 czy Inster to inny rozmiar i inna klasa.
Swoją drogą, czy tylko ja widzę że w Atto 2 na tylnej kanapie są jedynie 2 zagłówki?