PatiEK_PL

Zadomawiam się
R5, P208 czy Inster to inny rozmiar i inna klasa.
Swoją drogą, czy tylko ja widzę że w Atto 2 na tylnej kanapie są jedynie 2 zagłówki?
 

Robev

Nowy na Forum
Sebsek napisz dokładniej w czym się wyraża ta "przepaść" pomiędzy Atto 2 a MG4.
Rozumiem z "plastikowatości" MG4 i ogólnie lepszego wykończenia wnętrza Atto.
Jakby podtrzymały się realne zużycia - to też na korzyść Atto (choć nominalne podawane przez producentów różni się minimalnie).

Istotniejsze różnice pod spodem - ładowanie AC 11kW, pompa ciepła, tylna kamera - na pewno na plus dla Atto.
Ale w całokształcie podtrzymujesz, że Atto i MG4 dzieli przepaść?

BYD Atto 2MG4 Standard 49
Bateria45 kWh49 kWh
Ładowanie AC11 kW AC6,6 kW AC
Ładowanie DC65 kW DC87 kW DC
Waga1570 kg1655 kg
Pompa ciepłaTakNie
Elektrycznie regulowane siedzeniaKierowca/PasażerNie
Tylna kameraTakNie
RelingiTakNie
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Istotniejsze różnice pod spodem - ładowanie AC 11kW, pompa ciepła, tylna kamera - na pewno na plus dla Atto.
Ale w tej cenie to już można mieć nieco wyższą wersję MG.
Pytanie czy wtedy też są jakieś różnice in minus?
Bo miękki plastik to trochę za mało, żeby kupić auto o parametrach klasy B zamiast kompakta (chodzi głównie o baterię i ładowanie).
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Sebsek napisz dokładniej w czym się wyraża ta "przepaść" pomiędzy Atto 2 a MG4.
Rozumiem z "plastikowatości" MG4 i ogólnie lepszego wykończenia wnętrza Atto.
Jakby podtrzymały się realne zużycia - to też na korzyść Atto (choć nominalne podawane przez producentów różni się minimalnie).

Istotniejsze różnice pod spodem - ładowanie AC 11kW, pompa ciepła, tylna kamera - na pewno na plus dla Atto.
Ale w całokształcie podtrzymujesz, że Atto i MG4 dzieli przepaść?

BYD Atto 2MG4 Standard 49
Bateria45 kWh49 kWh
Ładowanie AC11 kW AC6,6 kW AC
Ładowanie DC65 kW DC87 kW DC
Waga1570 kg1655 kg
Pompa ciepłaTakNie
Elektrycznie regulowane siedzeniaKierowca/PasażerNie
Tylna kameraTakNie
RelingiTakNie
Chodzi mi o różnicę w jakości wykończenia wnetrza gdyż obydwa samochody kosztują 130 tys., a materiały we wnętrzu dzieli kilka klas.
W MG 4 na plus jedynie układ kierowniczy i gokartowe prowadzenie. ATTO 2 jest na pewno do spokojniejszej jazdy i lepiej się spisze na dziurawych drogach.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Ciekawe dane na temat wersji z większą baterią ze strony BYD AUSTIA. Różnica w cenie 2500€.
 

Attachments

  • Screenshot_20250403_145037_WPS Office.jpg
    Screenshot_20250403_145037_WPS Office.jpg
    517,5 KB · Liczba wyświetleń: 68

newb

Nowy na Forum
Ciekawe dane na temat wersji z większą baterią ze strony BYD AUSTIA. Różnica w cenie 2500€.
Ciekawe dane na temat wersji z większą baterią ze strony BYD AUSTIA. Różnica w cenie 2500€.
Z pliku wynika, że będzie też szybsze ładowanie DC (do 80% w 25 minut zamiast obecnych 37)
Dziś doradca BYD w Bydgoszczy powiedział, że nic nie wiedzą na temat wersji Comfort a mają info co do końca roku ma przyjść (podobno głównie hybrydy plugin). Oczywiście nie wiem ile w tym prawdy - może chcą sprzedać obecne wersje a nie czekać żeby klienci wrócili po Comfort z baterią 60 kw.
 
Top