boa

Posiadacz elektryka
Przedstawiciel polskiego oddziału BYD pochwalił się promocją BYD-a Atto 2 podczas spotkania z dziesiątką kluczowych dziennikarzy w Polsce (źródło):

View attachment 26190

Na tym zdjęciu najpierw zaskoczyła mnie obecność Magdaleny Rdestowicz (druga od prawej), z którą dosłownie parę miesięcy temu rozmawiałem jako ze świeżo mianowaną prezes Leapmotor Polska (Stellantis). Ona akurat dziennikarką nie jest, pewnie przeszła do BYD-a :)

A później przyjrzałem się twarzom i rozpoznałem co najmniej paru mocno antyelektrycznych dziennikarzy. Antyelektrycznych chyba niezupełnie merytorycznie, po prostu z założenia przeciwnych samochodom elektrycznym.

Na tej prapremierze nie było największego polskiego portalu o samochodach elektrycznych ;) Nie będzie nas też na jutrzejszych (25.03) jazdach testowych BYD Atto 2. Wydaje mi się, że w kontekście wzmianek z poprzedniego akapitu warto uważnie przyjrzeć się, jak ten samochód zostanie oceniony – szczególnie w kontekście wcześniejszego nastawienia autorów do aut elektrycznych.

My też robimy krok wstecz i patrzymy.
Kogo tam widzimy z recenzentów aut? Ten co ględzi, Zlomnik (ciekawe czy przetłumaczyli na chiński, że on się złomami zajmuje i czy o taki PR im chodzi…), kto tam jest jeszcze??
 
Last edited:

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
M. Redestowicz to jak donoszą różne źródła od lutego odpowiada za marketing BYD w PL

Dzięki za zwrócenie uwagi na nazwisko.

Z prezesa na szefa marketingu... ciekawy skok, wygląda na zjazd w karierze, czyli pieniądze musiały być sensowne :)
 

inter

Pionier e-mobilności

lookash_c

Pionier e-mobilności
Co oni mają z tymi fotkami przy zastawionym stole... Jakbym Izerę widział. Ja wiem, że taka jest chińska kultura, ale to wygląda tak przaśnie, że aż boli.
Nieeee, no Izery nie pobiją - tam był katering na okoliczność konferencji prasowych! :-D
 

p.j.s

Fachowiec
Jeżeli potwierdzą się plotki odnośnie ceny, czyli u nas ok 10k drożej niż w Niemczech, to niech spadają na drzewo.
Przy otwartych granicach chyba nie mogą sobie pozwolić na aż takie duże różnice w cenniku, ale kto wie...

Przy okazji dodam, że na którymś zagranicznym portalu widziałem że planowany jest BYD Seal w wersji kombi (a może to fejk był?).
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Top