Przegląd w nowej Niro - koszty, zakres, czas oczekiwania.

polaris

Fachowiec
co 30k km/2lata - przypomnienie o przeglądzie możesz sobie sam zmienić w opcjach samochodu na zestawie multimedialnym (Zestaw wskaźników) - żeby cię nie ganiali po to do serwisu ;)
Dziś temat wyjaśniony - były złe limity wprowadzone i albo sam a jakby mi się nie chciało to padła propozycja że mogę podjechać do ASO gdzie za mnie wyklikają. Zadeklarowałem że ja z tych klikających i poprowadzony za rączkę poprawiłem tam gdzie to opisałeś. Miłe że ASO zadziałało jak bozia przykazała: sprawdzili oddzwonili podpowiedzieli jak poprawić i przeprosili za kłopot.
Przy okazji wrzucili info że chwilę będą jazdy nowymi PV5. Seria PV5 ma być dostępna do pełnej "customizacji" - cokolwiek to znaczy :). Ma być też zestaw homologujący do N1 w modelach które fabrycznie nie spełniają wytycznych VAT. Teoretycznie bo pożyjemy i zobaczymy jak to będzie w praktyce, w NIRO EV im się udało, więc może i tu dadzą radę ;)
PV5 można zobaczyć tu:
ale przyznam że oglądając EV3 na filmach zanim weszło do sprzedaży to... inaczej sobie go sobie wyobrażałem - no i na żywo wypadło lepiej. Zadeklarowałem zainteresowanie i - jak niewierny Tomasz - jak nie wsiądę i się nie przejadę to się wygłupiał z oceną nie będę. Nie ukrywam że wielosiedzeniowa wersja w szkle jest dla mnie ciekawą alternatywą dla SUV. Ciekawe jak to będzie cenione no i jaka będzie bateria i zasięg. Trochę zajeżdża koncepcjami firmy na T ale kamera którą to było kręcone przez szeroki kąt dużo zniekształciła więc może to tylko pierwsze wrażenie :cool:
 

Ev3

Pionier e-mobilności
oglądając EV3 na filmach zanim weszło do sprzedaży to... inaczej sobie go sobie wyobrażałem - no i na żywo wypadło lepiej.
A u mnie dokładnie odwrotnie....
Rozczarowało mnie mocno.
Do Soula nie ma startu (poza oczywiście baterią i ładowaniem), a wydawało się lepsze...
 

pbr

Posiadacz elektryka
A u mnie dokładnie odwrotnie....
Rozczarowało mnie mocno.
Do Soula nie ma startu (poza oczywiście baterią i ładowaniem), a wydawało się lepsze...
Tyle ze ev3 to następca Niro. Następca Soula to chyba ev2 będzie.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Tyle ze ev3 to następca Niro.
Kto tak powiedział?
Nawet z wyglądu jest bardzo podobny właśnie do Soula.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Wszystkie media które czytałem w tym elektrowóz
Bo żadne z nich o soulu nie pamięta.
A jak już pamietają, to nie wiedzą jakich toto było rozmiarów i że tego się w ogóle nie da porównać z ev2.
 

polaris

Fachowiec
Przejrzałem materiały o PV5 i chyba KIA sobie trochę strzela samobója. Z jednej strony piszą huraoptymistycznie o zasięgu do 600 km a z drugiej że auta były projektowane... głównie na "ostatnią milę". Baterie mają być trzy: 43.3, 51.5 i 71.2 kWh. Te ostatnie mają dawać realny zasięg 400 km (600 km to maksimum i chyba raczej w teorii z jedna osobą na pokładzie). Pytanie jaką cenę planują za te 71.2 kWh... na teraz wiadomo że baza to 30 kEUR i pewnie dotyczy to najmniejszej dostępnej pojemności. Bez VAT of course :cool:. Szczegóły bliżej drugiej połowy 2025.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
71 powinna być najmniejsza i kolejna jakas ze 100kwh. Skoro w 2023 dało się zrobić 100kwh w EV9 to nie rozumiem tych pojemności w dużo nowszym modelu i mniej opływowym
 
Top