co 30k km/2lata - przypomnienie o przeglądzie możesz sobie sam zmienić w opcjach samochodu na zestawie multimedialnym (Zestaw wskaźników) - żeby cię nie ganiali po to do serwisu
Dziś temat wyjaśniony - były złe limity wprowadzone i albo sam a jakby mi się nie chciało to padła propozycja że mogę podjechać do ASO gdzie za mnie wyklikają. Zadeklarowałem że ja z tych klikających i poprowadzony za rączkę poprawiłem tam gdzie to opisałeś. Miłe że ASO zadziałało jak bozia przykazała: sprawdzili oddzwonili podpowiedzieli jak poprawić i przeprosili za kłopot.
Przy okazji wrzucili info że chwilę będą jazdy nowymi PV5. Seria PV5 ma być dostępna do pełnej "customizacji" - cokolwiek to znaczy

. Ma być też zestaw homologujący do N1 w modelach które fabrycznie nie spełniają wytycznych VAT. Teoretycznie bo pożyjemy i zobaczymy jak to będzie w praktyce, w NIRO EV im się udało, więc może i tu dadzą radę

PV5 można zobaczyć tu:
ale przyznam że oglądając EV3 na filmach zanim weszło do sprzedaży to... inaczej sobie go sobie wyobrażałem - no i na żywo wypadło lepiej. Zadeklarowałem zainteresowanie i - jak niewierny Tomasz - jak nie wsiądę i się nie przejadę to się wygłupiał z oceną nie będę. Nie ukrywam że wielosiedzeniowa wersja w szkle jest dla mnie ciekawą alternatywą dla SUV. Ciekawe jak to będzie cenione no i jaka będzie bateria i zasięg. Trochę zajeżdża koncepcjami firmy na T ale kamera którą to było kręcone przez szeroki kąt dużo zniekształciła więc może to tylko pierwsze wrażenie
