Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

maarec

Nowy na Forum
Powiedzieli mi 10 tys. za matowy lakier. A za dobrą zmianę koloru to 21 tys... Może napiszesz coś więcej @maarec , dobrze? Szczególnie interesuje mnie, co dokładnie proponowali w tej matowej wersji.
Nie wchodziłem w szczegóły. Oklejenie auta folią, która daje efekt matowego auta. Jest wiele realizacji w sieci.
 

maarec

Nowy na Forum
O, fajna cena, sądziłem, że to droższa impreza. Pochwal się fotkami gdy okleisz.
Przy zwykłej foli pewnie da się to za 7000 zrobić. Przy ppf jakieś 2 razy tyle.
Oczywiście za około miesiąc pokaże efekty. Wybranie koloru to prawdziwa męka. Kilkanaście podejść i brak pewności jak wyjdzie. Chodź akurat mam próbkę ok 1 mkw i może coś próbnie okleję.
 

seba212

Zadomawiam się
Dwa duże minusy nowego Y względem poprzednika. Po testach mogę powiedzieć że audio jest gorsze, usunięcie górnych głośników tak jak się obawiałem odebrało sporo z głębi i przestrzenności muzyki, teraz jest bardziej płasko, dźwięk czuć że idzie z dołu, słabo.. i jeszcze ta kierownica.. jest twardsza niż była no i te tandetne szycie kierownicy.. czuć tą ostrą nitkę pod opuszkami palców, jest w najgorszym miejscu jakie można wymyśleć, w Y przed liftem było w takim miejscu, gdzie palce nie sięgały, teraz jest zaraz pod opuszkami, kręcisz kierownicą i czujesz palcami z tyłu tarkę do warzyw.. porażka..
 
Last edited:

Nikodem

Zadomawiam się
Dwa duże minusy nowego Y względem poprzednika. Po testach mogę powiedzieć że audio jest gorsze, usunięcie górnych głośników tak jak się obawiałem odebrało sporo z głębi i przestrzenności muzyki, teraz jest bardziej płasko, dźwięk czuć że idzie z dołu, słabo.. i jeszcze ta kierownica.. jest twardsza niż była no i te tandetne szycie kierownicy.. czuć tą ostrą nitkę pod opuszkami palców, jest w najgorszym miejscu jakie można wymyśleć, w Y przed liftem było w takim miejscu, gdzie palce nie sięgały, teraz jest zaraz pod opuszkami, porażka..
W której wersji? Dla mnie jednym z powodów wyboru LR AWD był właśnie ponoć lepszy system audio więc mnie trochę zmartwiłeś.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Ale to jest rzecz powszechnie wiadoma.
Ja porównywałem audio ze swojego LR AWD z LR RWD Yuniper i grało w tym drugim... tragicznie: płasko, bez sceny, bez głębi - ogromna różnica.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Ale z tego co mówił mobilny, to podobno - dla chętnych - fotele z wentylacją z Yunipera da się przełożyć w systemie 1:1. Pasują.
Tylko że dodatkowy włącznik/zasilanie wiatraczków trzeba byłoby dorobić - no i tyle. :)
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Ale to jest rzecz powszechnie wiadoma.
Ja porównywałem audio ze swojego LR AWD z LR RWD Yuniper i grało w tym drugim... tragicznie: płasko, bez sceny, bez głębi - ogromna różnica.
W nowym LR RWD masz słabszy system audio. Trzeba by porównać starego Y-ka z nowym LR AWD żeby to miało sens..
 
Top