Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

PAIT

Fachowiec
Tak, w dobrym miejscu wpinasz. Ja miałem dokładnie tą samą wtyczkę jak Ty. Masz zły kabel. Dokładnie takie zdjęcia jak niżej im wysłałem i mi odpowiedzieli to co wyżej napisałem. Wyślij im te zdjęcia jeśli nie wysłałeś wcześniej i poproś o weryfikację. Trzymam kciuki. Ps. na pewno zamawiałeś wersję preordera na Junipera?

100% pre-order na Junipera.
Ehh.. najgorsze jest to, że napisałem do nich dziś, aby się upewnić zanim wyciągnę plastiki i dostane się do wiązek.. Potwierdzili, że na pewno mam odpowiednie złącza.. >.<
No nic, to walczę o jak najszybsze dosłanie tych kabli bo od 2 miechów mam Buttonsy i se leżą..
 

maarec

Nowy na Forum
Wracam do tematu ładowania Wallboxem 3gen - niby 12KW
zobaczcie zrzut ekranu - ok 9,45 KW idzie dziś ładowanie auta według aplikacji od inwertera w tym ok 400 zużywa dom, czyli mamy 9KW na auto a w aplikacji ustawione jak widać max ładowanie 12A.
Teoretycznie jak dobrze rozumiem 246V * 12A * 3 fazy - 8856W - 8,85KW

to jak uzyskać więcej z tej ładowarki, która miała mieć 12KW ?
 

Attachments

  • ład 1.jpg
    ład 1.jpg
    118 KB · Liczba wyświetleń: 16
  • ład 2.jpg
    ład 2.jpg
    97,1 KB · Liczba wyświetleń: 16

abes99

Posiadacz elektryka
to jak uzyskać więcej z tej ładowarki, która miała mieć 12KW ?
Jak instalacja i zabezpieczenia pozwalają, to ustawić w WC3 16A albo nawet 18A (o ile dalej jest np. 20A). U siebie mam właśnie 18A w WC3 ustawione, bo nocą mam niskie napięcia i leciało trochę ponad 10kW, a tak leci pod 11kW. Chyba, że te Twoje ograniczenie 12/12A to w aucie ustawione (nie mam Tesli, mam WC3)...
 

maarec

Nowy na Forum
Jak instalacja i zabezpieczenia pozwalają, to ustawić w WC3 16A albo nawet 18A (o ile dalej jest np. 20A). U siebie mam właśnie 18A w WC3 ustawione, bo nocą mam niskie napięcia i leciało trochę ponad 10kW, a tak leci pod 11kW. Chyba, że te Twoje ograniczenie 12/12A to w aucie ustawione (nie mam Tesli, mam WC3)...
myślę, że masz racje, podpowiedz gdzie to zmienić w jej ustawieniach ?
 

abes99

Posiadacz elektryka
W WC3 musisz się do niej zalogować przez WiFi bezpośrednio (jest w instrukcji jak się z nią połączyć) i zmienić w ustawieniach. Z tego co kojarzę, nie da się tego zrobić w aplikacji Tesli. Przy czym najpierw sprawdź, czy faktycznie instalacja za WC poradzi sobie z 16-18A (kabel minimum 2,5mm2 + 20A zabezpieczenie w rozdzielni).
 

Attachments

  • wc3.jpg
    wc3.jpg
    194,4 KB · Liczba wyświetleń: 6

maarec

Nowy na Forum
W WC3 musisz się do niej zalogować przez WiFi bezpośrednio (jest w instrukcji jak się z nią połączyć) i zmienić w ustawieniach. Z tego co kojarzę, nie da się tego zrobić w aplikacji Tesli. Przy czym najpierw sprawdź, czy faktycznie instalacja za WC poradzi sobie z 16-18A (kabel minimum 2,5mm2 + 20A zabezpieczenie w rozdzielni).
dzięki. Właśnie nie widzę w apce i to mnie zbiło z tropu. Tak, instalacja pociągnie 20A spokojnie.
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Tak w ogóle to WC3 ma 22 kW.
Ale auto weźmie max. niecałe (realnie) 12 kW.
Wygląda faktycznie tak, jakbyś na wallboxie miał ograniczone - pytanie tylko czy przypadkiem czy elektryk słusznie założył, że instalacja więcej nie wytrzyma?
 

maarec

Nowy na Forum
Tak w ogóle to WC3 ma 22 kW.
Ale auto weźmie max. niecałe (realnie) 12 kW.
Wygląda faktycznie tak, jakbyś na wallboxie miał ograniczone - pytanie tylko czy przypadkiem czy elektryk słusznie założył, że instalacja więcej nie wytrzyma?
Nie, to mój błąd podczas instalacji, nie wiedziałem, że ciężko będzie do tego wrócić. Przyłącze mam 25A. kabel do centrali 5x10mm2
 

maarec

Nowy na Forum
W WC3 musisz się do niej zalogować przez WiFi bezpośrednio (jest w instrukcji jak się z nią połączyć) i zmienić w ustawieniach. Z tego co kojarzę, nie da się tego zrobić w aplikacji Tesli. Przy czym najpierw sprawdź, czy faktycznie instalacja za WC poradzi sobie z 16-18A (kabel minimum 2,5mm2 + 20A zabezpieczenie w rozdzielni).
Dziękuję za pomoc, wybitnie głupio to zrobili, nie jestem w szoku jednak.

Musiałem zainstalować aplikację tesla one. Zmienione na 16A.

Dobrze, że nie wyrzuciłem małej karteczki z kodem QR, gdyż te z obudowy nie działają, musiałbym otwierać urządzenie i skanować ten z wnętrza.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Po aktualizacji do 2025.8.7 schemat u uruchamiania AP nie uległ zmianie.

Chyba jednak to była przemyślana zmiana w celu skłonienia do zakupu EAP, bo w obecnej postaci AP stalł się bardzo upierdliwy wv użytkowaniu na autostradach.

Jeszcze mnie ciekawi, czy tylko Juniper będzie tak "wykastrowany".
 
Top