Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

CODI

Zadomawiam się
Oglądałem sobie własnie najnowsze video Rayana Shawa.
Tesla z Giga Texas ma przyciemniony dach do końca bez smiesznego jasnego paska na końcu.
22:54
1744551024801.png

Dodatkowo z komentarza autora wynika ze stocki w stanach tez pełne w wielu regionach.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Kolejny filmik porównujący: Juniper vs Byd Sealion, tym razem przez Matta z carwow.

Jak komuś nie chce się oglądać, to jest dostępne podsumowanie w jednym z komentarzy, z którym nie sposób się nie zgodzić:

Summary:

Fastest: Tesla
Range: Tesla
Interior quality: Tesla
Price: Tesla
Economy: Tesla
Driveability: Tesla

Matt: BYD is the winner. Wtf?

:) Czyli mamy zwycięzcę i jest nim Byd, "bo tak" ;)

 

margielm

Nowy na Forum
Kolejny filmik porównujący: Juniper vs Byd Sealion, tym razem przez Matta z carwow.

Jak komuś nie chce się oglądać, to jest dostępne podsumowanie w jednym z komentarzy, z którym nie sposób się nie zgodzić:

Summary:

Fastest: Tesla
Range: Tesla
Interior quality: Tesla
Price: Tesla
Economy: Tesla
Driveability: Tesla

Matt: BYD is the winner. Wtf?

:) Czyli mamy zwycięzcę i jest nim Byd, "bo tak" ;)


Matt już od dawna to nie jest recenzent tylko komik. Ja nie oglądam go jak chce uzyskać informacje tylko chce się pośmiać. Problemem jest jak te żarty są sponsorowane lub po prostu kłamliwe… z ciekawostek to w komentarzach ludzie piszą że film został zmieniony po oryginalnym uploadzie. Został z niego usunięty fragment gdzie źle przeliczyli zasięg (na korzyść BYD) ale wniosek został ten sam - tesla wygrywa we wszystkich kategoriach a zwycięzca testu jest… BYD :D
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Przejechałem się dziś pół godziny demowym Juniperem.
Moje zupełnie subiektywne wrażenia porównujące MY'25 LR vs M3'21 LR. Nigdy nie jeździłem wcześniejszym MY ani Highlandem
Nie piszę o oczywistych różnicach technicznych czy funkcjonalnych, a o takich, które mogę ocenić wyłącznie na żywo:
- różnica wielkości samochodu jest mniej odczuwalna, niż się spodziewałem - zarówno w kabinie jak i w jeździe
- na mieście jest ciszej. Jazda po nierównościach lub na autostradzie - znacznie ciszej
- zawieszenie lepiej redukuje wstrząsy i nierówności, ale niewiele mniej sztywne
- na żywo wnętrze sprawia znacznie lepsze wrażenie, niż na zdjęciach/filmach
- kierownica bardzo mi się podoba - zmniejszone przełożenie robi zaskakująco pozytywną różnicę. Dodatkowo jest znacznie wygodniej wyprofilowana
- zmiana biegów na ekranie - dużo wygodniej, niż się spodziewałem. chyba nie tęskniłbym za wajchą
- oświetlenie nastrojowe - nie podoba mi się, wyłączyłem
- ekran jest bardziej śliski-gładki - to ułatwia obsługę
- chłodzenie siedzenia jest przesadnie mrożące nawet na najniższym stopniu chłodzenia
- fotele są trochę wygodniejsze
- nagłośnienie chyba jest jeszcze lepsze (albo to zasługa mniejszego hałasu w kabinie)
- jasny pasek w szybie dachowej wygląda trochę dziwnie. Ale pewnie bym nie zauważył, gdybym specjalnie nie szukał
- rekuperacja jest płynniejsza i słabsza nawet na wysokim ustawieniu
- w drobnej mżawce wycieraczki ruszyły się kilka razy - w sam raz. Deszczu nie było

Autopilotem i parkowaniem na Vision nie zdążyłem się pobawić.
 
Last edited:

umcus

Pionier e-mobilności
- w drobnej mżawce wycieraczki ruszyły się kilka razy - w sam raz. Deszczu nie było
Co do wycieraczek, to dziś popadało. Ani nie był to konkretny deszcz, ale też nie mżawka i naprawdę dobrze działały wycieraczki. Może z kilka razy mogłyby się z sekundę wcześniej odpalić, ale bez dramatu. Jestem ciekaw, jak przy większym deszczu to będzie wyglądać. Acha - do momentu deszczu jeździłem cały czas na wyłączonych, więc nie miałem suchych przejazdów i nie wiem czy takowe występują.
 

Krk

Posiadacz elektryka
suche przebiegi występują dalej, ostatnio wyprzedził mnie motor i cały dym z rury poszedł na Teslę i włączyły się wycieraczki.
Miałem jeszcze kilka przebiegów suchych po włączeniu tempomatu.
 
Top