konrad.zielinski

Posiadacz elektryka
No właśnie o to pytałem, bo mam taką sytuację i nie wiem jak z tego wybrnąć. Mam coś takiego jak Leasing jak Abonament, gdzie mam zagwarantowane ubezpieczenie auta na cały okres najmu i VWFS nie chce mi takiego potwierdzenia opłacenia polisy przekazać. W sumie się nie dziwię, bo pewnie jakoś hurtowo się z ubezpieczalnią rozliczają.
Dlatego ciekaw jestem, czy ktoś to w praktyce przerabiał i może coś podpowiedzieć.
Trzeba im wytłumaczyć, że ich postawa blokuje ci wypłatę 30k, bo takie są zasady rządowego programu i niech ci pomogą, bo ich zasady są niekompatybilne i tym sposobem wpuszczają ludzi na miny. A to, że nie chcą sporządzić głupiego papieru czyni ich leasing o 30k droższy - i niech to eskaluje na kolejnych liniach wsparcia VWFS. A jak to nie pomoże, to może trzeba się będzie dodatkowo do-ubezpieczyć, bo ubezpieczenie na dwa lata jest tańsze niż dofinansowanie.
 

mattmd

Zadomawiam się
Trzeba im wytłumaczyć, że ich postawa blokuje ci wypłatę 30k, bo takie są zasady rządowego programu i niech ci pomogą, bo ich zasady są niekompatybilne i tym sposobem wpuszczają ludzi na miny. A to, że nie chcą sporządzić głupiego papieru czyni ich leasing o 30k droższy - i niech to eskaluje na kolejnych liniach wsparcia VWFS. A jak to nie pomoże, to może trzeba się będzie dodatkowo do-ubezpieczyć, bo ubezpieczenie na dwa lata jest tańsze niż dofinansowanie.
ja jeszcze samochodu nie ma ale będę miał dokładnie taką samą sytuację- dodam więcej większość wniosków jest w wynajmie z czego bardzo duża ilość z tego co się orientuje ubezpieczanie ma w cenie- więc najlepiej rozmawiać z funduszem...
 

testowy

Zadomawiam się
Wychodzi na to że maksymalnie 93.4mln z puli 1600mln będzie wykorzystane.
spokojnie... na ostatnim spotkaniu Wspólnoty, kilka osób wystąpiło z zapytaniami o montaż ładowarek w hali i to pełen przekrój wiekowy z emerytami włącznie. Jak kilka osób ogarnie ładowarki w rok, to zgłoszą się z wnioskami.
 

strusio8

Nowy na Forum
Nie rozumiem ludzi o co im chodzi z tym ładowarkami w hali/garażu itp. A prywatną stację benzynową też załatwiali? Przecież wspólnota im nie odsprzeda prądu za 70gr jak w domu w taryfie nocnej. Raczej będzie to w okolicach 1,50 - 2,00 zł (wspólnota nie ma mrożenia prądu i taryfy biznesowe są też zupełnie inne).
Czy ludzie myślą że jak mają elektryka to muszą go ładować codziennie każdej nocy?
Ja ładuję 3 razy w miesiącu i to tylko dlatego że 20-80%... 10-100% możnaby ogarnąć 2 razy.

No i jak się dobrze poszuka to ogarnie się ładowarki publiczne za 1,78 np...
 
Last edited:

testowy

Zadomawiam się
Nie rozumiem ludzi o co im chodzi z tym ładowarkami w hali/garażu itp. A prywatną stację benzynową też załatwiali? Przecież wspólnota im nie odsprzeda prądu za 70gr jak w domu w taryfie nocnej. Raczej będzie to w okolicach 1,50 - 2,00 zł (wspólnota nie ma mrożenia prądu i taryfy biznesowe są też zupełnie inne).
Czy ludzie myślą że jak mają elektryka to muszą go ładować codziennie każdej nocy?
Ja ładuję 3 razy w miesiącu...

No i jak się dobrze poszuka to ogarnie się ładowarki publiczne za 1,78 np...
Chodzi o to, że można mieć własne PPE z taryfą G12W lub dynamiczną. I wtedy jest faktycznie tanio. Jeżeli można - trzeba spróbować. Na publiczny słupek po 1,95 można pojechać zawsze. Gorzej, jak tych chętnych będzie więcej. Jeżeli w mojej hali chętnych jest 10 osób, a gniazdek nie będzie, to będziemy się rotować na słupkach? Nie. Większość nie wejdzie w EV w takiej sytuacji.
 

Elon

Zadomawiam się
Nie rozumiem ludzi o co im chodzi z tym ładowarkami w hali/garażu itp. A prywatną stację benzynową też załatwiali? Przecież wspólnota im nie odsprzeda prądu za 70gr jak w domu w taryfie nocnej. Raczej będzie to w okolicach 1,50 - 2,00 zł
Wspólnota to nie spółdzielnia, normalnie sobie podepnie własne G12w i jeździ tanio, i wygodnie.

Brak własnego ładowania to udręka dla fanatyków, taki mamy klimat.
 
Top