Wam też przy zgłoszeniach na gwarancje wpisują "Typ zapłaty: customer pay" w kosztorysie?
Kazali wam kiedyś rzeczywiście coś zapłacić?
Ostatnio, trochę ponad rok od zakupu pojazdu mi serwisant mówił że nie jest pewien czy ta usterka (trzeszczenie tapicerki) jest jeszcze na gwarancji, bo na niektóre rzeczy jest krótsza gwarancja (na co nie znalazłem żadnego potwierdzenia).
Jak to jest? Czy kiedykolwiek każą płacić w trakcie obowiązywania gwarancji? Czy jeśli stwierdzą że gwarancja czegoś nie obowiązuje i stwierdzę że nie chcę w takim razie płatnej naprawy, będą oczekiwali płatności za diagnozę?
Kazali wam kiedyś rzeczywiście coś zapłacić?
Ostatnio, trochę ponad rok od zakupu pojazdu mi serwisant mówił że nie jest pewien czy ta usterka (trzeszczenie tapicerki) jest jeszcze na gwarancji, bo na niektóre rzeczy jest krótsza gwarancja (na co nie znalazłem żadnego potwierdzenia).
Jak to jest? Czy kiedykolwiek każą płacić w trakcie obowiązywania gwarancji? Czy jeśli stwierdzą że gwarancja czegoś nie obowiązuje i stwierdzę że nie chcę w takim razie płatnej naprawy, będą oczekiwali płatności za diagnozę?