Gwarancja a "Typ zapłaty: customer pay"

Kapibar

Zadomawiam się
Wam też przy zgłoszeniach na gwarancje wpisują "Typ zapłaty: customer pay" w kosztorysie?
Kazali wam kiedyś rzeczywiście coś zapłacić?
Ostatnio, trochę ponad rok od zakupu pojazdu mi serwisant mówił że nie jest pewien czy ta usterka (trzeszczenie tapicerki) jest jeszcze na gwarancji, bo na niektóre rzeczy jest krótsza gwarancja (na co nie znalazłem żadnego potwierdzenia).
Jak to jest? Czy kiedykolwiek każą płacić w trakcie obowiązywania gwarancji? Czy jeśli stwierdzą że gwarancja czegoś nie obowiązuje i stwierdzę że nie chcę w takim razie płatnej naprawy, będą oczekiwali płatności za diagnozę?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Mam napisane 8 lata gwarancji na baterię i 4 na resztę.
Nawet w ich warunkach gwarancji tego nie ma:
Nie mówiąc już o ustawowej rękojmi 2 lata na cały samochód.
Przeczytałeś dokładnie - str.7: Niniejsza Ograniczona Gwarancja na Nowy Pojazd nie obejmuje....
.... Normalnego zużycia lub pogorszenia stanu, w tym m.in. przebarwienia siedzeń, wykończeń i tapicerki, przebicia, rozdarcia, wgłębienia, marszczące się otarcia lub inne odkształcenia, odpryski lakieru i szkła od kamieni oraz podobnych przedmiotów;
 
Top