Skoda Elroq

planzero

Fachowiec
ja też w tym siedziałem w weekend. Wersja 85 z jasną tapicerką i pomarańczowymi pasami (kompletnie nie moje kolory).
+ Pozycja za kierownicą bardzo ok
+ szybkość działania Infotainment (na pewno lepiej niż w ID3 moim)
+ car play bezprzewodowy super sprawnie się połączył z moim ajfonem 13 - szybko i elegancko (w ID3 jest cyrk, raz się łączy, raz nie. Ostatnio w ogóle nie chce. Żony i dzieci są łączą a mój za cholerę)
+ ilość miejsca wszędzie
+ schowki - akurat wydaje się ok ta ilość, zwłaszcza między fotelami
+ większość materiałów ok, ale ja nie przykładam wagi do tego, nie jestem osobą, która jedzie autem i naciska boczki drzwi żeby się brandzlować, że miękkie ;)
- ekran nie jest zwrócony do kierowcy, to jakiś dramat, why?? miałem wrażenie, że mi się w głowie od tego kręci, przedziwny pomysł
- "soundsystem" gra fatalnie, kartonowe brzmienie. Jedyna nadzieja, że się głośniki trochę dotrą, jak ktoś ma Skodę niech napisze

chyba tyle
 

Nestor

Fachowiec
;)
- ekran nie jest zwrócony do kierowcy, to jakiś dramat, why?? miałem wrażenie, że mi się w głowie od tego kręci, przedziwny pomysł

Zupelnie nie rozumiem tego wyboru. Mogli go dac nachylonego do kierowcy jak w VW (nawet w polo mam go lekko obroconego), albo zamontowac zawias aby go obracac. Na szczescie wiekszosc rzeczy da rade zrobic z HUD'em i tym malym wyswietlaczem.
 

Iktorn

Zadomawiam się
+ szybkość działania Infotainment (na pewno lepiej niż w ID3 moim)
+ car play bezprzewodowy super sprawnie się połączył z moim ajfonem 13 - szybko i elegancko (w ID3 jest cyrk, raz się łączy, raz nie. Ostatnio w ogóle nie chce. Żony i dzieci są łączą a mój za cholerę)
+ większość materiałów ok, ale ja nie przykładam wagi do tego, nie jestem osobą, która jedzie autem i naciska boczki drzwi żeby się brandzlować, że miękkie ;)
- ekran nie jest zwrócony do kierowcy, to jakiś dramat, why?? miałem wrażenie, że mi się w głowie od tego kręci, przedziwny pomysł
O to fajnie jak infotainment dobrze działa, na tym się akurat nie skupiałem. Może wybiorę się bliźniaka posprawdzać dla odmiany (ID4).
Carplay jak działa to super, w aucie żony (VW T-Roc) działa jak chce, tzn. najczęściej nie działa albo rozłącza (nawet po kablu). Największe rozczarowanie w VW.
Materiały dla są o tyle istotne by nic mi nie dzwoniło w kieszeniach jak się obija od twardego plastiku lub tam gdzie mam rękę by było w miarę ok.
Ekran.... ee nie patrzyłem jak jechałem. Aż tak jest źle ??
U mnie wchodzi w grę tylko jasna podsufitka, ale pomarańczowe pasy... płeć żeńska byłaby u mnie zachwycona.
3 poziom wykończenia różni się jakościowo od 2 (tego dżinsowego) ?
 

planzero

Fachowiec
Wykończenie - niestety widziałem tylko jedną wersję i kij wie, jakie tam są materiały w innych.
może w sumie i to jasne z kolorowymi pasami nie jest takie złe? sam nie wiem.

Z tym ekranem to może innym aż tak nie będzie przeszkadzać, ale zdecydowanie wolałbym jak w VW mam teraz...
 

planzero

Fachowiec
oglądałem to wczoraj, fajnie. Dziś naszego zamówiłem, ma być max koniec czerwca odbiór. Produkcja bodaj 23/24 tydzień. Jakoś 25/26 wchodzą zmiany baterii i dostawca B się pojawia zamiast dostawcy A :) Konia z rzędem co to znaczy. Technicznie to oznacza spadek max mocy ładowania ze 175 na 135 (jeśli nie mylę tej drugiej wartości). Spada też zasięg o 11km, ale o dziwo jest taki sam czas ładowania 10-80% - więć albo jest lepsza krzywa, albo mniejsza pojemność? kij wie...
 

tlisek

Tomek
oglądałem to wczoraj, fajnie. Dziś naszego zamówiłem, ma być max koniec czerwca odbiór. Produkcja bodaj 23/24 tydzień. Jakoś 25/26 wchodzą zmiany baterii i dostawca B się pojawia zamiast dostawcy A :) Konia z rzędem co to znaczy. Technicznie to oznacza spadek max mocy ładowania ze 175 na 135 (jeśli nie mylę tej drugiej wartości). Spada też zasięg o 11km, ale o dziwo jest taki sam czas ładowania 10-80% - więć albo jest lepsza krzywa, albo mniejsza pojemność? kij wie...
Daniel ma w sumie ciekawy sposób jeżdżenia - ładowanie 10-45 żeby cały czas z max mocą i minimalizacja samego czasu ładowania.

W moim przypadku i tak lubię sobie robić przerwę co 150-200km, więc raczej będę się właśnie tak ładował 10-80, przy okazji kawka itp ;) Ale zobaczymy, to pierwszy elektryk
 

planzero

Fachowiec
Daniel ma w sumie ciekawy sposób jeżdżenia - ładowanie 10-45 żeby cały czas z max mocą i minimalizacja samego czasu ładowania.

W moim przypadku i tak lubię sobie robić przerwę co 150-200km, więc raczej będę się właśnie tak ładował 10-80, przy okazji kawka itp ;) Ale zobaczymy, to pierwszy elektryk
my już 4 lata latamy. I też skokami po ok 200 km (w lecie bo w zimie to eheheheh). KIlka podrózy tak nam fajnie poszło (Amsterdam, po kraju sporo). Jeśli sieć jest gęsta (jak na tzw. Zachodzie) to można i ładować na samych ultra szybkich nie schodząc poniżej tych 100kW. U nas trzeba już kombinować.
 

nocomment

Zadomawiam się
oglądałem to wczoraj, fajnie. Dziś naszego zamówiłem, ma być max koniec czerwca odbiór. Produkcja bodaj 23/24 tydzień. Jakoś 25/26 wchodzą zmiany baterii i dostawca B się pojawia zamiast dostawcy A :) Konia z rzędem co to znaczy. Technicznie to oznacza spadek max mocy ładowania ze 175 na 135 (jeśli nie mylę tej drugiej wartości). Spada też zasięg o 11km, ale o dziwo jest taki sam czas ładowania 10-80% - więć albo jest lepsza krzywa, albo mniejsza pojemność? kij wie...

ciekawe rzeczy

ja też dziś zamówiłem 85 (witam na forum, jestem tu duchem od lat)

baterie do 85 od dostawcy B będą montowane w widełkach (23-26) do (34-36) tygodnia tego roku. To jest dokładnie określone od którego do którego, po prostu nie zapamiętałem, ale widziałem dokument ;) Jeżeli się na to nie godzisz to w zamówieniu sprzedawca powinien wstawić jakiś 3literowy skrót i dostaniesz "lepszą" baterię od dostawcy A, w październiku, to jest gwarantowane...

dostawca B = 135 max ładowania i -11km zasięgu

jw. zamówiłem dziś i wg sprzedawcy szanse są bardzo mizerne, że zmieścimy się przed serią wolniejszych baterii. Salon ma nawet zamówioną 85kę na własne potrzeby, złożone pod koniec marca i nawet dziś nie było jeszcze klepnięte w którym tygodniu będzie wyprodukowana ta sztuka (a więc bateria A czy B)
 
Top