DKV +Charge karta "paliwowa"

bragyou

Fachowiec
W Polsce?
Bo przypominam, że jesteśmy na polskim forum, a tutaj na Suc mogą ładować się tylko Tesle.
Nie mam pojęcia :)
Mieszkam w Polsce, mam Teslę, więc jak się domyślasz nie interesuje mnie to ;)
Sugeruję dopytać u źródła - DKV.

Ja poruszałem temat stawek, że są wyższe niż bezpośrednio w apce Tesli mimo, że DKV podpina się w apce tesli i startuje ładowanie tak samo jak ze swoją kartą płatniczą, ponieważ (wg mnie) stosują cenę jak dla innych niż tesla aut.

1000014899.jpg
 

wxwx78

Zadomawiam się
Trochę głupie pytanie: karta DKV to 25zł miesięcznie. Ile kWh trzeba załadować (średnio, w PL), aby ta opłata się zwróciła? Greenway, Ekoen, Elocity, Nexcity, Supercharger. Ja za dużo nie jeżdzę, ale od 10tej faktury mam 7zł opłaty więc szukam złotego środka ;-)
 

bragyou

Fachowiec
Trochę głupie pytanie: karta DKV to 25zł miesięcznie. Ile kWh trzeba załadować (średnio, w PL), aby ta opłata się zwróciła? Greenway, Ekoen, Elocity, Nexcity, Supercharger. Ja za dużo nie jeżdzę, ale od 10tej faktury mam 7zł opłaty więc szukam złotego środka ;-)
To zależy ile masz tych faktur ;)
 

wxwx78

Zadomawiam się
To zależy ile masz tych faktur ;)
tak ;-) Na ogół się mieszczę ale coś więcej chce mi się jeżdzić ostatnio ;-) Jestem ciekaw ile kWh trzeba załadować aby 25zł się "zwróciło" vs ceny bezpośrednie od danego operatora. ;-)
 

bragyou

Fachowiec
tak ;-) Na ogół się mieszczę ale coś więcej chce mi się jeżdzić ostatnio ;-) Jestem ciekaw ile kWh trzeba załadować aby 25zł się "zwróciło" vs ceny bezpośrednie od danego operatora. ;-)
Jeśli patrzysz na kartę jako oszczędność na kosztach ładowania, która ma zarobić na koszt karty to nie tędy droga. Ceny są takie same, a zazwyczaj wyższe niż bezpośrednio. Niektóre Elocity wychodzą po kilka groszy taniej (z naciskiem na niektóre). SuC kompletnie się nie opłaca dla przykładu. Ja rzadko jej używam do ładowania, ale mimo wszystko trzymam - płacę za myjnię 😅 i niektóre Elocity (w tym Lidl). Dobrze jest mieć możliwość ładowania w EU bez szukania kolejnych aplikacji.
 

wxwx78

Zadomawiam się
Jeśli patrzysz na kartę jako oszczędność na kosztach ładowania, która ma zarobić na koszt karty to nie tędy droga. Ceny są takie same, a zazwyczaj wyższe niż bezpośrednio. Niektóre Elocity wychodzą po kilka groszy taniej (z naciskiem na niektóre). SuC kompletnie się nie opłaca dla przykładu. Ja rzadko jej używam do ładowania, ale mimo wszystko trzymam - płacę za myjnię 😅 i niektóre Elocity (w tym Lidl). Dobrze jest mieć możliwość ładowania w EU bez szukania kolejnych aplikacji.
Dzięki. Obecnie czekam na kartę BP ale może być to słaby pomysł (jest o tym wątek na forum) i szukam alternatywy , która ma sens.

Jak wygląda DKV w kwestii cen na myjni ? I (leki off-topic) : myje ktoś tesle na myjni automatycznej bez obaw o lakier? ;-)
 

bragyou

Fachowiec
Dzięki. Obecnie czekam na kartę BP ale może być to słaby pomysł (jest o tym wątek na forum) i szukam alternatywy , która ma sens.

Jak wygląda DKV w kwestii cen na myjni ? I (leki off-topic) : myje ktoś tesle na myjni automatycznej bez obaw o lakier? ;-)
BP to raczej faktycznie kiepski pomysł 😅
Jeśli masz 7zł za każdą kolejną FV to wystarczy, że oszczędzisz sobie 4 faktury i jesteś już do przodu, do tego odroczony termin, myjnię, opłaty drogowe.

Myjnie są w cenach standardowych jak dla każdego klienta. Ja myję na automatycznej tylko i wyłącznie. Wtedy jest przynajmniej czysty (biały kolor).
 
Top